Szépséglabor

ÚJ MELÓ, ÚJ RUTIN

2016. január 17. Szépséglabor Szólj hozzá!

ÚJ MELÓ, ÚJ RUTIN

changes3.pngIzgalmas év lesz a 2016-os. Én mindjárt az elején új munkahelyen kezdek. Otthagyom meghitt kis home office-omat és az, hogy minden nap fizikailag be kell majd járnom egy irodába fenekestül felfordítja majd az eddigi rutinomat. De nem gond, mert van egy – illetve több tervem is...

Jelenleg felváltva, sőt néha egyszerre kavarog bennem a félelem és az izgatottság, szóval próbálom megkönnyíteni kicsit a dolgom és kicsit felkészülni a változásokra. Hogy mivel is? Az első gondolatom amikor megtudtam, hogy enyém a meló – a gardróbom volt. Pontosabban annak hiánya. Az otthonról végzett munka ugyanis hatalmas károkat tud tenni a szekrényekben – minden darabom olyan otthoni volt. Régi farmerek, over-oversized pulcsik, lehetetlen színek... Azt hiszem értitek. Nem vagyok sekélyes, de az új helyen mindenki szeretne minél magabiztosabb lenni, vagy legalábbis annak látszani. És nekem ez nem megy, ha nem érzem magam jól a bőrömben, és a ruháimban. Szóval kitűztem egy célt: vásárolni néhány olyan alapdarabot, amiket aztán könnyen tudok egymással kombinálni. Elkerülendő a klasszikus „Dehát nincs mit felvennem” és „Egyszerűen semmi sem megy semmihez” szituációkat. Ennek a kísérletnek egy részét már láthattátok itt a blogon. És tervezek erről külön posztot is, mert tulajdonképpen az egész nehezebb, mint amilyennek hangzik. 

 A második fontos változás – nem lesz időm egy órán keresztül sminkelgetni magam. Megint csak ne ítéljetek el, ha nem sietek egyszerűen nem bírom ki hogy ne használjak primert is, kontúrozzak és ne  vigyek fel  mindjárt 3 szemhéjfestéket, ha egyszer annyira megy egymáshoz a Naked paletta az a 3 árnyalata... Végül is nem hiába létezik ez a blog! :) Szóval a sminkeléssel töltött időt drasztikusan le kell csökkentenem, már előkerültek a többfunkciós, gyorsan felkenhető darabok. Illetve a spirál és élénk rúzs kombinációban látom a végzetem. 

És ott van a reggeli készülődés elengedhetetlen része, a reggeli. E nélkül el tudok indulni, de ilyenkor nem érdemes találkozni velem... Itt a legkönnyebb a dolgom, mert mivel ébredés után nem sokkal már éhes vagyok a gyorsan összedobható, egészséges és lehetőleg sok gyümölcsöt tartalmazó reggelik híve vagyok. Jó, nem fogok hazudni, függője vagyok. Van is néhány tuti receptem, a zabkása és banánpalacsinta is köztük van, de róluk szeretnék külön posztot is írni. Egyszerűen mert irtó finomak.

Összességében sokkal rendszerezettebnek kell ezentúl lennem, de ezt egyáltalán nem bánom. Sőt, azt hiszem épp erre volt szükségem. A blog továbbra is az eddigi lendületben robog majd. Vagyis ki tudja. Most, hogy a praktikum nőjévé válok talán gyorsabban is...


Ha van valami jól bavált praktikátok
"otthonról irodába" témában, írjátok meg - minden tanácsnak nagyon örülök!


Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása