Szépséglabor

MY FIRST LEVI'S JEANS

2016. január 13. Szépséglabor Szólj hozzá!

MY FIRST LEVI'S JEANS

levisjeans.pnglevisjeanson_1.png

Nagy vásárlásba kezdtema napokban, aminek oka nem az aktuális leárazások hanem egy új munkahely. Persze nem jött rosszul az a sok minusz százalék, főleg miután rájöttem hogy 2  évi home office után a gardróbom…szóval romokban van. Az alapdarabokra hajtottam, amiket majd jól kombinálhatok. És mi lehetne alapabb a Levi’s farmerekenél….?

Szeretem azokat a márkákat amiknek régre visszanyúló története van, nem tudom miért, de egyszerűen vonzzanak. Ilyen a Levi’s is - ezer éve vágytam egy 501-esre. És most szuper kifogásom volt rá, hogy meg is vegyem. A kirakatban lévő hatalmas piros 50 % árengedmény táblák egyébként is vonzottak mint lepkét a fény. A sztorihoz hozzátartozik, hogy egyenesen gyűlölök farmert vásárolni… Ami passzol combnál az csípőben háromszor nagyobb és fordítva. De ez egy merőben más élmény vollt. Először is ezerféle stílus, modell és szín közül válogathatunk, amiknek aztán a méreteivel is játszhatunk kicsit. Az új 721-es magasderekú farmer például úgy passzolt mindenhol mintha csak rám varrták volna. Mintha teljesen ráidomulna a testre - rögtön bele is szerettem. Erre szokták azt mondani hogy “El kell hozni”. Meghát egy fekete nadrág tényleg alapdarab, ez a skinny fazon pedig ezerféleképpen kombinálható. A magas derék egyébként tényleg magas, felér szinte bordákig és emiatt a lábak sokkal hosszabnak tűnnek. Nem mellesleg a feneket is szépen megemeli... Egy fehér póló és bokacsizma, más nem is kell hozzá. A kellemes kezdet után fel is próbáltam mindjárt vagy 20 másik darabot, főleg az 501-esek közül. És megint, mindegyik jó volt -  a klasszikus, az új CT, a szaggatott, a sötét… ( Az eladók kedvesen kitartottak a röpke másfél óra alatt, szuperek voltak). Végül egy sötétebb árnyalatú 501 CT jött velem - végre egy boyfriend stílusú farmer ami még rajtam is egész jól áll. Ott bő ahol kell, derékban pedig teljesen passzol. Mindig nagyon tetszettek Pinteresten a magas sarkú + blúz + boyfriend jeans kombinációk lezser eleganciája, valamilyen hasonló hatást remélek.

Egyenlőre ismerkedünk, főleg a bővebb fazonnal, de már most azon gondolkodom melyik modell legyen a következő. Egyébként is otthagytam azt a klasszikus 501-est...


Nektek van tuti farmer lelőhelyetek?

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása