Szépséglabor

Barnängen

2018. január 14. Szépséglabor Szólj hozzá!

Barnängen

bernangen5.jpgbernangen9b.jpg

Erről a márkáról tudnotok kell. Ha száraz és érzékeny a bőrötök, akkor mindenképp - még receptre is felírnám. 

Még karácsony előtt kaptam ezeket a Barnängen termékeket a márkától, aminek persze örültem, mert folyamatosan kutatok olyan testápoló termékek után, amik nem irritálják a bőrömet. Svéd, ott ikonikus, én meg gondoltam ők tényleg tudhatnak egy-két dolgot a bőrszárazságról... És tényleg. 
Azért vagyok jó tesztalany, mert majdnem minden tusfürdőre érzékeny a bőröm. Zuhanyzás után egyszerűen elkezd szörnyen viszketni, ami nyilván nem ideális. Hogy mitől pontosan, azt még nem sikerült kiderítenem, de azért van néhány olyan termék, amivel kompatibilis vagyok. A Barnängen minden eddig próbált terméke ilyen. A tusfürdő elképesztően krémes, szinte mintha tényleg krémmel tusolnék - és a bőröm annyire puha is lesz. Már a zuhanyzás után is határozottan érezni ezt a hatást. A barátom ezt úgy élte meg, hogy pánikolva kiszólt, hogy nem tudja lemosni. Megnyugtattam, hogy dehogynem, csak ennyire puha lett a bőre.... A testápoló szintén fantasztikus, gyorsan beszívódik és pillanatok alatt rendbe teszi az extra száraz, sőt enyhén ekcémás bőrt is. És annyira kellemes az illatuk, olyan friss, fás - iylen lehet Svédország....? Ezt egy utazás keretében nyilván ki kell majd derítenem. A Midsommer Glow Body Oil-hoz (olyan jó neve van) érdekes ajánlást olvastam, a fürdővízbe kell betenni, így enyhén bevonja a bőrt, ami ettől ragyogó lesz. Így még nem próbáltam, de egyszerűen a kezemet bekenve határozottan működik - és extra gyorsan beszívódik, nem marad meg az az olajos hatás amitől kicsúszna a reggeli kv a kezemből. 

Több termékcsalád is elérhető már itthon, én a Tápláló/Nutritive vonalat próbáltam ki (száraztól extra száraz bőrig ajánlják). Én le vagyok nyűgözve, és biztosan kipróbálok majd mást is a márkától. A Rossmannban és a DM-ben is kapható már. 

 

Nem szponzorált poszt, egyszerűen megkedveltem a márkát és nagyon beváltak a termékek. 

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása