Szépséglabor

LWD - A MUST HAVE KIS FEHÉR RUHA

2018. június 18. Szépséglabor Szólj hozzá!

LWD - A MUST HAVE KIS FEHÉR RUHA

 

Ne, ne dobjátok ki a kis feketét, csak szerezzetek be mellé egy társat a gardróbotokba - a Kis Fehér Ruhát. Az influencerek körében és instagramon a fehér sz új IT "szín" és ez bizony nem egy földöntúli trend ami csak az online világba való. Bár a fehér kényes, idén nyáron mindenki ebbe bújik: a nők bátran bkv-znak majd és vállalják be, hogy talán leöntik a meggyes gyümölcslevükkel új szerzeményüket (true story). Kockázat mindössze ennyi van, a másik oldalon azonban ott az a hatás, ahogy a fehér ruha meglibben a nyári szélben -  mutatok is nektek néhány darabot, jó szemezgetést! 

High street kedvencek közül a Zara és a Mango is nagyon odatette magát, üres kézzel nehéz eljönni még ha tényleg "csak" fehér ruháért ugrotok is be. Én jól emlékszem, ahogy a Váci utcai Zara 3. emeletére érve épp a mozgólépcsővel szemben pillantottam meg.... Szemben velem a tökéletes LWD - len, elől gombokkal, béléssel, mély de nem túlzó kivágással, picit puffos ujjal. Egymásnak teremtettek minket, és még az is lehet, hogy ez nem csak egynyári szerelem lesz... Remélem ti is megtaláljátok az igazit, az éppen elkezdődő nyári leárazások ebben csak segíthetnek. És talán az én listám is, nézzétek: 

 

A trendi

Ennek a ruhának a kék verzióját még tavasz elején vettem meg, és mindig még azóta is mindig megdicséri valaki, mikor viselem. Elsőre visszafogottnak tűnhet de az az oldalsó kivágás ott ami igazán különlegessé teszi, lépésnél ki-kivillantva a lábakat. Azt hiszem fehérben is kell...

Link

2828036251_1_1_1.jpg

 

A romantikus

Hullámok, rojtok, hímzett részletek - nincs márka, aminél ne talákoznánk velük (ok, nagyot mondtam), fehérben pedig különösen romantikus lehet az összhatás. Nekem általában így már kicsit sok, én jobban kedvelem a nagy gombos, egyszerű szabású darabokat. 

link

0097021250_2_1_1.jpg

 A "dolce vita"

Egy ilyen darabot, mint ez a Sézane éveken keresztül meg lehet őrizni és minden évben épp ugyanolyan sikk lesz nyáron belebújni. Igazi klasszikus, ami éppúgy viselhető a városban, mint a tengerparton. Erősen kívánságlistás...

link

57471.jpg

 

 És a többiek

Még több fehér ruha, és mennyit hagytam ki. Nyitott szemmel járjatok a leárazásokon!

 

 Ó igen, és nyugodtan párosítsátok a kis fehér táskátokkal a ruhát! ;)

 

 

 

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása