Szépséglabor

ALAPOZÁS LEHELETVÉKONYAN - MAC Next to nothing

2017. június 27. Szépséglabor Szólj hozzá!

ALAPOZÁS LEHELETVÉKONYAN - MAC Next to nothing

nextto.png

Nem is lehetne aktuálisabb ez a poszt, mint most a 30 fok feletti kánikulában, mikor nem vágyunk másra csak a partra, jégre az italunkban és egy olyan alapozóra ami leheletvékonyan is megállja a helyét.

MAC legújabb alapozóját már hetek óta tesztelgetem, gyűrtem hidegben, esőben és most a nagy melegben is. Utóbbi esetben értékeltem csak igazán azt a tulajdonságát, hogy tényleg egy extra könnyű formuláról van szó. Egyébként pont emiatt ajánlják primerként is, hisz aki nagyobb fedést szeretne elérni, annak maximum így válhat be. Én önmagában használom és ahogy írtam pont ezt szeretem benne - kicsit több mint egy primer, mert azért igenis látom az enyhe fedést és az egységesítő hatását. De ugyanakkor nem nehezebb nála. A felvitel picit trükkös, annyira vizes, hogy oda kell figyelni az egyenletes eloszlatásra és hogy ne maradjon ott a kis ráncokban, vonalakban. Én a Real Techniques Buffing brush + Real Techniques szivacs kombinációjára esküszöm, se az üzletben egy lazább, egész púderecsethez hasonlító ecsettel vitték fel és úgy volt az igazi. Ez egy olyan alapozó egyébként, amit vásárlás előtt érdemes az üzletben kipróbálni, meghallgatni a tippeket, járkálni benne picit és aztán meghozni a döntést. Én próbáltam megmutatni nektek a hatását előtte-utána képpel -  a jobb oldalin van már fent, és azon kívül sem púder, sem korrektor nincs az arcomon. Látszik, hogy nem teljes a fedése - a piros foltok, bőrhibák átsejlenek. De semmi, amit egy jó korrektorral ne lehetne korrigálni.

Nálam a sajnos kifogyóban lévő (mit csinálok majd nélküled....) BareMinerals Complexion Rescue mellett az idei nyár alapterméke lett a Next to nothing. Nagyon könnyű, a nyári forró napokra elég a fedése és meglepően tartós is rajtam. (Kis korrektor update azért el-elkel napközben.) Mivel primerként is használható, ősszel is kint marad majd a sminkes asztalomon. Ó és a púder változatot is kipróbáltam az üzletben - a leggyönyörűbb finish valaha! 

nextto2.pngnextto3.png

 

A terméket a MAC-től kaptam tesztelésre. Ez nem változtat a termékről kialakult és leírt véleményemen.

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása