Szépséglabor

BRONZED UP LOOK

2015. április 23. Szépséglabor Szólj hozzá!

BRONZED UP LOOK

bronzed_up_look.png

A napsütéséses órák számával egyenes arányban nő a bronzos árnyalatok és hangulat iránti kedvem. A sminkem is ezt tükrözi az utóbbi napokban, ezért gondoltam megmutatom azt a 4 terméket amivel instant napsütést és vibrálást varázsolhattok az arcotokra.

Az én receptem:

Egy nagy adag bronzosító, egy csipet szemfesték és tusvonal, és egy élénk rúzs a kellően pikáns összhatáshoz.

  • bronzosító: mostanában a kedvenc fegyverem a sminkelésben. Rögtön ad egy kis színt és melegséget a még téltől fehér/sápadt bőrnek - egyszerűen felderít. Ne tőle, amert tulajdonképpen ezt sem bonyolultabb használni mint egy pirosítót. Mutattam is egy szuper technikát amivel Ti is a felvitel mesterei lehettek!
  • bronzos szemfesték: minden szemszínhez passzolnak és danak egy kis extra "dögösséget" a sminknek ahogy megcsillanak a napfényben miközben lehunjuk a szemünket. Szóval érdemes bevetni a bronzos zsíneket. Én minél melegebb van, annál jobban kedvelem a krémes formulákat - a Maybelline Color Tattoo - On and on bronze például tökéletes, én tavaly teljesen beleestem a Chanel Mirage-ba. Én ismét Vanessa Axente-t okolom emiatt...
  • fekete tusvonal: ezt a lépést abszolút el lehet hagyni, de ne tegyétek. A tusvonal megadja a smink és a szemek mélységét és a megfelelő volnallal rengeteget alakíthatunk az arcunkon. Itt írtam egy nagyobb tus összehasonlító posztot, de a Clarins 3-dot liner-nél egyszerűen nincs jobb.
  • élénk rúzs: nem mintha télen nem viseltem volna élénk rúzsokat folyton, de mégis történik egyfajta tónusváltás ilyenkor. Minden friss, üde és színes - miért ne lenne ilyen az ajkunk is, nem igaz?! Még nem fejeztem ki eléggé semelyik fórumon sem mennyire odavagyok a L'Oreal Pure Red matt formuléárt, a Julianne's Red pedig egyszerűen... tökéletes vibráló pinkes vörös amivel biztosan kitűnsz a tömegből, a lehető legjobb és legsikkesebb éretlemben.

bronze.gif

Remélem tetszik a bronzos receptem, ha esetleg kipróbáljátok küldjetek képet a facebook oldalamra, vagy akár emailben!
Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása