Szépséglabor

Így varázsolhatsz abszolút karácsony illatot az otthonodba

2017. december 01. Szépséglabor Szólj hozzá!

Így varázsolhatsz abszolút karácsony illatot az otthonodba

airwick.jpg

airwick2_1.jpg

Én nagy rajongója vagyok mindennemű illatosítónak  - a gyertyáktól a diffúzorokig, bármit jöhet. A fontos, hogy praktikus legyen, intenzív legyen az illata ami tényleg eblengi a lakást és ez az illat tartson is soká. Mutatok minderre egy szuper újdonságot. 

Ha illatosító kütyüt kell tesztelni, én benne vagyok. Az Airwick újdonságát is elég izgatottan kezdtem el használni, egyrész mert itt e tél és akkor beindul nálam a karácsonyi illat túltengés. Másrészt mert érdkelt mit tudhat ez az elektromos megoldás, mitől lehet jobb. Nyilván nagyon parktikus, hogy nylít láng nélkül tudjuk használni. A tetején lévő kis tálákba kell tenni a hozzá tartozó viaszból egy darabot, bekacsolni és kis idő múlva már olvad is. A felszabaduló illat nagyon intenzív. Hasonló intenzitást csak jobb minőségű, drágább gyertyákkal sikerült eddig elérnem. A pasim konkrétan megkért egy idő után, hogy kacsoljam ki, annyira belengte a lakást a forralt bor és klementin keveréke. Nekem persze magasabb az ingerküszöböm, tőlem éjjel-nappal be lehetne kapcsolva. Be is lesz...

Kikapcsolás után az ilaltosító anyag visszadermed, nem kell félni, hogy kifolyik bárhova. A design sem rossz, elegáns fekete a tartó, ha ügyesem el tudjuk rejteni a kábelt nagyon jól nézhet ki bármelyik polcon. De itt persze az illat a lényeg, és abban elég erősnel tűnik. Ráadásul jól sikerültek a hozzá piacra dobott kombinációk. Én a forralt bor - tűzifa - klementin illatot próbáltam, ami a "forralt bor a kandalló mellett" fantázianevet viseli. Egész lényegretörően egyébként. De a "nagymama sütijére" is beneveznék!

Innentől kezdve nem is hiányzik más a tökéletes téli estéhez, mint egy kis forró csoki, egy vastag, puha takaró ( ez a legújabb szerezményem), meg egy jó film...airwick3.jpg

A posztot az Airwick támogatta.

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása