Szépséglabor

5 trend az őszi téli szezonra

2017. október 02. Szépséglabor Szólj hozzá!

5 trend az őszi téli szezonra

fall_trends.jpg

Rétegek, anyagok, minták, csizmák, kabátok, ruhák és kalapok - ősszel a legjobb öltözködni és idén gyakorlatilag mindent szabad! Mikor elkezdtem írni ezt a posztot 10 trenddel indultam, de még azzal sem merítettem volna ki a szezon lehetőségeit. Mindenki ideje drága és kell egy kis idő a beszerzéshez is, úgyhogy az 5 kedvencem maradt sok-sok-sok példával. Hű maradtam magamhoz, és ezeket már ki is pipáltam a saját listámról....

trends10.jpgZokni csizmák
Megosztó lehet, de csak egyszer kell kipróbálni. Egyrészt nagyon kényelmesek tudnak lenni, másrészt MINDENHEZ mennek. Skinny vagy boyfriend farmer, szoknya, ruha de még rövidnadrággal is jók - utóbbi persze picit extrém lehetőség. Idén a Balenciaga darabja az ikon, ennek több kísérteties hasonmásával is lehet találkozni pl a Zarában vagy a Mangoban. A formánál nem kell megállni, az alap fekete mellett nagyon népszerű a piros változat (trendszín, naná), a merészebbeknél a pink és a virágos. Utóbbiból már van is egy pár.... 

Téli virágok
Idén a virágok nem hervadnak el, télen is maradnak a gardróbban! A szőrme kabátok mellett ennek örülök a legjobban, egyszerűen feldobják a szürkébb cuccokat, a virágokra mindig jó ránézni. Egy virágos ruha (picit sötétebb alapokkal), zokni csizma és egy baker boy sapka - így átvészelném a hideget egészen tavaszig! 

Beret / Baker boy sapka
Talán ezt a trendet a legkönnyebb beépíteni a ruhatárunkba, és higgyétek el, senki nem fog idén furán nézni rátok ha egy berettel a fejeteken ültök a villamoson. Sőt, igazából mindkét sapka szuper ahhoz, hogy instant feldobja a szetteteket, még ha az éppen alapdarabokból áll is. Az egész egyszerű és klasszikus daraboktól a piroson át a gyönygyökkel díszítettekig mindent fogunk találni. Én a sima fekete baker boy sapkára esküszöm, de csak mert még nem jöttem rá, hogyan tudom feltenni a beretet a fejemre. Lehet, csak én nem vagyok vele kompatibilis.... :D

Szőrme kabátok
Sosem gondoltam volna, hogy fel fogok venni egy full szőrme kabátot - sehova sem. De idén megtört a jég, nem tudom miért, teljesen behúzott egy bizonyos darab a Zarában. És már hordok szőrmét - bárhova. Volt persze bennem egy kis félsz, hogy fognak majd rámnézni a 105-sön, de már korán sem itt tart a kiakadásjelző. És miért ne hordhatnám ha egyszer bejön?! Ehhez persze az is hozzájárul, hogy hatalmas divat és az én visszafogott teve/szürkés kabátom sehol sincs az üzletekben kapható piros, kék vagy pink! változatoktól. 

Oversized pulcsik
A sapkák mellett ezt talán a legkönnyebb a magunkévá tenni. Én legjobban a kora őszi időszakban szeretek hatalmas pulcsikat hordani kvázi kabát helyett. Azt még viszont nem találtam ki, hogy mikor már hidegebb van hogy tudnám őket visleni mert kabát alá nem férnek be. Kabát nélkül már kevesek. Ötleteket várok. Styling tekintetében a szűkebb, skinny farmerek és nadrágok jól ellensúlyoznak egy ilyen megahtározó darabot, és ha feldobtok még egy baker boy sapkát, az insta ready outfit  - ha szempont, ha nem. :) Egy klasszikus teveszínűt nagyon jól ki lehet használni, de érdemes egy feltűnő pirosat vagy mustárságát is beszerezni!

 

Amire még figyeljetek: kockás blézerek és kabátok, magas szárú csizmák, a pöttyök, a bársony és a piros. Piros pulcsi, piros táska, piros csizma, piros kabát - jöhetnek!

Rajtam:

téli virágos ing: Zara
baker boy sapka: H&M
farmer: Levi's
táska: Aldo
cipő: Aldo 

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása