Szépséglabor

VOLT - NINCS NARANCSBŐR

2017. július 03. Szépséglabor Szólj hozzá!

VOLT - NINCS NARANCSBŐR

biobazab.jpg

Narancsbőr... Nálam sajnos épp idén lett aktuális a téma, ezért mikor a Biobaza meglepett az új Anticellulite programjával hát elég lelkesen vetettem bele magam a tesztelésbe. Főleg így nyaralás előtt vált fontosabbá a dolog - ha már végre tényleg beszereztem azt a vágyott Levi's 501-es rövidnadrágot, tegyem oda a legjobb formámat. :)

Nekem viszonylag új a narancsbőr téma. Nem mondom, hogy tökéletes volt eddig a helyzet, de az ülőmunka és a kevés mozgás megtette a hatását - ezt február-márciusban a tükörbe nézve tudomásul kellett vennem. Szóval volt min tesztelni, nem vészes alapon, de már volt. El is kezdtem keresgélni a megoldások közt, de a Biobaza megelőzött. A napozást fokozó termékeikért rajongok, így eleve elfogultan és bizakodva kezdtem el a krémeket használni - most is lenyűgöztek.

biobaza2.jpgbiobaza4.jpgAzt tudjuk, hogy a narancsbőrt nem lehet teljesen eltüntetni. Halványítani viszont igen.. A Biobaza erre egy 3 lépéses programot alkotott meg - bár szerintem a termékek önmagukban is megállják a helyüket. Az éjszakai krém (a bronz csomagolásban) a feszesítésen kívül erősen táplál is, olyannyira hogy tényleg puhább, selymesebb is lett tőle a bőröm. Ennek megfelelően lassabban is szívódik be, hagy egy kis ragacsos érzetet maga után, de ez egyáltalán nem vészes és este nem is zavaró. A nappali/reggeli változat (kék csomagolás) viszont már tényleg percek alatt felszívódik, zuhanyzás után/öltözés előtt simán bevethető. Ez egy mentolos formula, ami illatban és felkenve is érezteti a hatását - bizserget és hűsít is, nyáron szuper használni. A legintenzívebb mindhárom közül a szérum (arany csomagolás) ami mellé a hatást fokozandó kapszulákat is csomagoltak. Ezek olyan vitaminokat, anyagokat tartalmaznak, amik belülről segítik a feszesítést. Én első körben ezeket kihagytam, és csak a krémekre támaszkodtam. A szérum szívódik be szerintem a leggyorsabban - felkenés után szinte azonnal és ennek is elég intenzív az illata. 

És akkor a lényeg: hatottak és van változás. Szemmel léthatóan feszesebb lett a bőröm és kevésbé látszódnak a gödröcskék. Mindezt úgy, hogy a sportolás sajnos előző hónapban is elmaradt. Mindenesetre megnyugtató a tudat, hogy a ruhákban és abban a bizonyos farmerben sem kell majd nagyon aggódnom. Bár látva az éppen kibontakozó "narancsbőr forradalmat" (Asos modellek retusálás nélkül) úgysincs mit takargatnunk...

biobaza3.jpg

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása