Szépséglabor

A REALISATION PAR DUPE & SIBENIK

2017. augusztus 03. Szépséglabor Szólj hozzá!

A REALISATION PAR DUPE & SIBENIK

sib4.pngsib10.png

Sibenikben megvan minden, amiről egy utazni szerető blogger álmodhat: szűk utcák, érintetlen óváros, színes ajtók és ablakok, tengerparti hangulat és ehhez illő éttermek. Ki is használtam a nyaralás adta alkalmat, és rávettem szegény J-t, hogy fotózzunk és megmutathassam az egyik legjobb és legmegfizethetőbb Realisation par dupeot. 

Sibenik óvárosa gyakorlatilag érintetlen évszázadok óta és így elképesztő hangulatot áraszt. A város különlegessége, hogy nem a tengerparton fekszik, hanem ott, ahol az ország egyik legjelentősebb folyója találkozik a tengerrel. Így a sós és édes víz itt keveredik. Ahogy  horvát és olasz hatások is, hisz a város sokáig velencei fennhatóság alatt állt. A különleges atmoszférának köszönhetően a Trónok harca egyik forgatási helyszíne is volt a katedrális előtti rész, mint Braavos. Én nagy GOT fan vagyok, így külön izgalmas volt ide ellátogatni. Ebben a közegben egyszerűen nem hagyhattam ki a fotózást, és egyébként is régóta meg szerettem volna mutatni nektek ezt a ruhát. 

Ha érdeklődtök a divat iránt a márkát nem kell bemutatni, hisz a csapból, akarom mondani instagramból is a Realisation par hashtag folyik. Egyszerű vonalvezetés kicsit megbolondítva az átlapolós megoldással, pöttyök és erős minták jellemzik a ruháikat és felsőket is, amik tökéletesen el vannak találva. Árasztják magukból a francia sikket. Egy baj van csak velük - az áruk... Szerencsére 1-2 fast fashion márka gyorsan kapcsolt és ki is adta a saját dupe verzióját. Én egy ilyenre csaptam le még nyár közepén a Mangoban és de jó, hogy megtettem! Azt hozzá kell tenni, hogy minőségben és megjelenésben sem éri utol természetesen az eredetit, de a stílus kipróbálásához nagyon jó darab. Ráadásul a 37 fokos sibeniki hőségben is nagyon jól jött a lenge anyaga. Az S-s méret helyett eggyel nagyobbat választottam, mert szeretem ha egy ruha picit lengébb. A búzakék színe a fehér pöttyökkel nagyon el van találva, beleszerettem, pedig nem igazán szeretem a kék ruhákat. A másik nagy kedvenc mustársárga papucscipőmmel párosítottam (Zara), és a citromok sem maradhattak el a kis hálós "táskából". Ahh a trendek ha elkapnak....

A ruha mér nem elérhető az üzletekben és online sem sajnos, de outletekben érdemes lehet próbálkozni. Sibenik pedig szuper uticél gyönyörű utcákkal, és szuper éttermekkel. A Krka nemzeti park a gyönyörű vízeséseivel alig 20 percre van innen, és szintén kb 15 percre található a város tengerparti strandja, a Solaris homokos parttal és minden jóval. Instagramon találtok róla néhány képet. 

sib3.pngsib2.pngsib9.pngsib6.pngsib7.png

 

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása