Szépséglabor

5 NUDE KÖRÖMLAKK - NYÁRRA IS!

2015. augusztus 05. Szépséglabor Szólj hozzá!

5 NUDE KÖRÖMLAKK - NYÁRRA IS!

nudenails.pngnudenails2.pngnudenails3.png

Szembementem a nyári élénk rányalatokkal, egyértelműen a nude korszakomat élem, lakkok szempontjából legalábbis biztosan. Úgyhogy félre élénk korallok, narancsok és pirosak, mert itt az 5 aktuális kedvenc "meztelen" körömlakkom!

Egyébként szerintem egy nude lakk lehet legalább annyira feltűnő mint egy dögös piros, csak persze kicsit másképp. Pont a visszafogottsága miatt lesz egy ilyen lakk feltűnő, a szofisztikáltságuk már-már szexi... OK, már nem is tudom miről beszélek, a lényeg hogy olyasmit viseljünk ami éppen passzol hozzánk - és tőlem tombolhat a 35 fokos meleg, hozzám most a nude lakkok passzolnak.

Leginkább a lilás beütésű, taupe árnyalatokat szeretem, - ilyen az Over The Taupe az OPI-tól, ami a legsötétebb a fentiek közül ezért gyakrabban kerül elő az ősz közeledtével. Akkor viszont tényleg sokszor, a benne lévő szürke nagyon különlegessé teszi. Igazi kalsszikus. Szintén lilás beütéssel, de már sokkal világosabb a Rain Rain Go Away, ami szerintem a Rita Ora kollekció egyik legszebb darabja. A Rimmel megújította a lakkok formuláját, és valami elképesztően szép géles-krémes hatása van felkenve. Kötelező drogériás darab! Ahogy sorban kentem fel a lakkokat - egész érdekes hatása volt egyébként ennek a nude összevisszaságnak  - akkor vettem észre, hogy a Barry M Vanilla mennyire hasonlít a Rimmel-re. A legnagyobb különbség, hogy az utóbbi teljesen mattra szárad, de fedőlakkal már nehéz lenne megkülönböztetni a kettőt. A Barry M matt lakkjainak nagy erőssége a tartósság, és persze ez a matt finish is visz egy kis extra csavart a dologba. De idén a bézs is gyakran felkerül - talán a homokra hasonlító szín miatt... Hogy mennyire hiányzik a tengerpart!  Az Essie a legújabb szerzeményem bézs-téren, valahogy ezt kellett leemelnem a polcról bárhogyan is világítottak a szemembe az élénk árnyalatok ( legközelebb te következel Bahama Mama...) Valljuk be, egy Sand Tropez nevű lakknak nehéz ellenállni a nyaraláson, és a legjobb hogy egy egész évben bevethető jolly joker-ről van szó. A fedése és a finishe elképesztő, és a szín...teljesen beleszerettem. A legszebb nude lakkom. És végül a Chanel idei Le Beiges kollekciójának egyik darabja, a Beige Purr  - természetesen a legkifinomultabb az összes közül. 3 rétegben sem fed tökéletesen, de ez az "alig van ott valami" effekt nagyon működik ebben az esetben. Nagyon szeretem felkenni, gyorsan szárad egyébként és a negatív legendával ellentétben tartós is, nálam 4 napig hibátlan maradt. 

A hozzám hasonló nude lakk rajongók talán egy kis inspirációra találhattak ebben a posztban, én egyébként minden tippet nagyon szívesen várok. Mert nude-ból sincs két teljesen ugyanolyan, nemigaz?!


Ti mire szavaztok idény náron: Nude vagy Élénk?

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása