Szépséglabor

Minden esküvő egy Pinterest boarddal kezdődik....

2017. október 23. Szépséglabor Szólj hozzá!

Minden esküvő egy Pinterest boarddal kezdődik....

wed_pin3b.jpgwed_pin_1.jpg

Jó, jó, igazából a lánykéréssel. De utána mit csinál egy modern lány miután kellően magához tért? Pinterest! Hát azt! Én legalábbis valahogy így fogtam neki az esküvőszervezésnek - jelentsen ez jót vagy rosszat. 

Az esküvő téma még nem került elő a blogon. Nem mintha nem lenne mit mesélnem, annak ellenére, hogy még a helyszínünk sincs 100%-osan lefoglalva. De már 90%-osan igen, ami megadja az alapot arra, hogy rendesen belevessem magam a témába - az életben éa itt a blogon is. 
A lánykérés után ért a felismerés, hogy huhhh, akkor most tényleg esküvő. Kis mosoly, de aztán ezer kérdés cikázott a fejmben - hol, kik, mikor, ..... Ebben a pillanatban a relax egyik legjobb módja a Pinterest és az azon fellelhető csillió esküvői inspiráció. Mert tulajdonképpen mondhattam azt,  hogy tessék, szervezek, inspirálódok, miközben ezek a képek azért jöttek igazán jól, mert elhittem - az esküvők márpedig ilyenek, az enyém miért ne lenne. Nyugi. Ez a gondolatmenet már a helyszínkeresésnél megbukott, de arról később. 
Nem azt akartam mondani persze, hogy a Pinterest csak pótcselekvésként lehet jó ebben a helyzetben. Ellenkezőleg, sokkal közelebb vihet az álmoktól a megvalósítható ötletekhez. Mert miközben őrülten elkezdesz pinelgetni, abban a bizonyos mappában egy idő után megjelenik egy stílus, vagy valamilyen hangulat - nálam az egyik ilyen a szabadtéri -akár erdei, a másik pedig a pajtás esküvő volt. Ami viszont biztosan látszódott, az a bohém jelleg. Sok lány tudja eleve, mi az elképzelése, ez ebben megerősíthet vagy új utakra vihet el. Engem megerősített, mert bár nagyon tetszenek az elegáns, akár kastélyban tartott esküvők, igazából mindig természetközelibb helyen éreztem magam jól és fogom is. A színvilág kiválasztásában is sokat segíthet a gyűjteményünk, nagyon jól működő kombinációkat találunk gyakorlatilag készen. Én most az éjkék-bíbor,-arany vonalon gondolkodtam el - bár júliusi esküvőnk lesz, szerintem működhet. Működni fog! - ezt megtartom mottónak. 

Szóval mindenképp jó egy ilyen boardot összedobni, sokat segíthet a szervezés előtt, nem beszélve sok filléres inspirációról, ami miatt nagyon lehet szeretni a Pinterestet - főleg ha esküvőt szervezünk...

 

Az én esküvős boardomat itt találjátok: https://hu.pinterest.com/szacsi/wedding-planning/ 
Jó pár képpel (ahogy közeledik az esküvő ezek száma pánikszerűen növekszik) és ötlettel tortákkal, színekkel, klassz megoldásokkal és persze sok-sok ruhával. 

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása