Szépséglabor

CHANEL TALPIG KÉKBEN | Collection Blue Rhythm de Chanel

2015. május 22. Szépséglabor Szólj hozzá!

CHANEL TALPIG KÉKBEN | Collection Blue Rhythm de Chanel

chanel_blue.pngchanel_blue2.png

A kék még sosem volt olyan szép mint a Chanel új nyári kollekciójában. Nézzétek meg mit is tartalmaz majd!

Mikor megláttam a promoképeket nagyot dobbant a szívem, pedig nem is szeretem a kéket különösen. De ebben a sötétebb rányalatban van valami elegáns, és valami szexi... Akárhogy is a visszafogottabb, klasszikus színek után igazi vad felüdülés a Blue Rhythm De Chanel és el tudom képzelni, hogy legalább egy termék mindenki listájára felkerül majd belőle.

Lesz 2 királykék körömlakk, én épp ilyet keresek égen-földön és a Vibrato egyszerűen tökéletesnek tűnik.. Csak nézzétek ezt a képet...! Természetesen szempillaspirál és tus, amit csak a Chanel tud ilyen sikkessé tenni ebben az árnyalatban. De nekem a lakkokon kívül a kollekció sztárjai a két 4-es szemhéjpúder paletta. Én nagyon szeretem a Chanel megújult palettáit, a festékek pigmentáltak, tartósak és tökéletesen kiegészítik egymást. Úgy tudom hogy sajnos éppen az izgalmasabb Tissé Jazz, amiben a kék árnyalatok helyet kaptak, nem lesz itthon kapható. Hátha... De a Tissé Smoky is gyönyörű, ráadásul minden megvan benne a füstös szemsminkhez ami csak kellhet, igazi klasszikus. És nagyon dögös. Ha mégis szeretnénk azt a kéket, mono szemhéjpúder formájában megkaphatjuk, illetve érkezik még két Illusion D'Ombre is, Mysterio és Melody utóbbi matt formulával.

Mint  ahogy az minden Chanel kollekciónál lenni szokott, most is libabőrös leszek már a képektől is, de most érzem igazán hogy tényleg eredeti/egyéni termékek érkeznek, amikre tényéeg érdemes lesz lecsapni...

chanel_blue3.png


Nektek hogy tetszik a Chanel kékje?

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása