Szépséglabor

Clinique Chubby Stick Set teszt

2013. január 14. Szépséglabor Szólj hozzá!

Clinique Chubby Stick Set teszt

Sziasztok! Olyan régen írtam már, hogy az elmaradt Kellemes Ünnepeket! már nagyon furán hangzana, de remélem mindenkinek jól telt az utóbbi 1 hónap! :) A kimaradás okairól még nem tudom fogok-e írni egyáltalán, de most biztos hogy nem, lényeg hogy újra itt. 
Inkább szeretnék valami hasznosabbal "visszatérni", így jöjjön a rég ígért Clinique chubby Stick Set tesztje!




Már bő egy hónapja, hogy a Kedves Mikulás meglepett engem ezzel a szettel, szóval volt időm bőven tesztelni, kitapasztalni milyen is ez a "legendás" chubby stick-érzés amiről már annyit halottam és olvastam. Annak pedig külön örülök, hogy ezt egyszerre 5 árnyalattal is megtehettem, sőt a régi és új, intense stickekből is található a szettben, így tényleg mindent kipróbálhattam Chubby Stick téren.

 Tapasztalatok, képek és swatchok a bejegyzés többi részében!;)



A chubby stickek új korukban
1 havi használat után
A csomagolás szerintem gyönyörű, elegáns és egyben csajos is. Magát  a tartalmat az oldalt lógó kis rózsaszín füllel lehet kihúzni a dobozból, amibe egyébként maguk a stickek szuperbiztosan vannak belepattintva. Elsőre meg is lepődtem, annyira nehéz volt kiszedni őket a kis műanyag tokból. 
Szóval külsőre tetszetős.:)

A színösszeállítás remek. 3 rózsaszín, egy narancsos és egy barnás árnyalat került a válogatásba, ezzel a szettel tehát nem kell kompromisszumot kötnünk, jól kihasználható és a színek bárkinek jól állhatnak. Személy szerint azért a Richer Raisin helyett szívesebben látnám a dobozban a piros Two Ton Tomatot, de így is használom mind az 5 sticket.

Az ajakbalzsamok 1,2 grammosak, míg a nagytesvéreik 3. Kis méretük ellenére nem fogynak vészesen gyorsan, a fenti képen láthatjátok 1 havi használat nyomát. Kicsavarva kb. kétszer akkorák mint az eredetileg kilátszó rész.

A formula szuper, könnyű viselni, a felkenéshez nincs szükség tükörre. Hidratálnak és szép színt adnak az ajkaknak. Tartóssága nálam 2 óra, ami után még mindig marad szín a számon, csak a fénye és az intenzitás csökken ennyi idő után.


L-R: Richer Raisin, Chunky Cherry, Curvy Candy, Oversized Orange, Super Strawberry

L-R: Richer Raisin, Chunky Cherry, Curvy Candy, Oversized Orange, Super Strawberry

A swatchok 2 húzással készültek, így is lehet látni, hogy milyen szépen pigmentáltak ajakbalzsam létükre. Ennél még intenzívebb hatást is el lehet érni, de nagyon fáztam kint. :) Természetesen az ajkak alapszíne is sokat számít a végeredménynél. Leírhatnám egyenként a színeket, de szerintem a nevük elmond mindent róluk. Annál jobban, hogy cseresznye, vagy éppen narancs én sem tudnám jobban leírni őket.:)

Ajánló
Ez a kis szett remek arra, hogy kipróbáljuk a "chubby stick érzést" és a színeket a saját ajkainkon. Igaz sokkal kisebbek az eredeti társaiknál, de így is sokáig tartanak és a hétköznapok mindegyikét más-más árnyalattal dobhajuk fel! :) Kedvencek: Chunky Cherry és Curvy Candy.


Használtok színezett ajakbalzsamokat / mik a kedvenceitek? 


Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása