Szépséglabor

AZ OTTHON ILLATA

2017. június 16. Szépséglabor Szólj hozzá!

AZ OTTHON ILLATA

airwick2.pngTágas, világos terek, föld tónusok néha felbukkanó élénk színekkel. Fa bútorok és sok növény (még életben), kényelmes székek és egy hatalmas kanapé. És mindig finom illatok. Valahogy így nézne ki az álomotthon. A felsorolásból egy dolgot már ki is pipálhatok. :)

Ha otthoni illatokról van szó rögtön a gyertyák jutnak eszembe, amiknek nagy rajongója is vagyok. Tele van velük a lakás, a jelenlegi kedvencem a H&M Home Mahagony - Ki Kell Próbálnotok! A gyertyáknak viszont van egy olyan hátránya, hogy figyelni kell rájuk, és az adott pillanatban tudjuk élvezni az illattukat. Nyilván ott dereng a lakásban még egy ideig, de olyan igazi, állandó otthon illatot nehéz elérni vele.
Itt jönnek képbe az illatosítók, amikkel én csak az utóbbi időben kezdtem el barátkozni. Mindig szemezgettem a különböző lehetőségekkel, mert milyen jó lenne már kis lakásunkhoz egy állandó illatot társítani. Legutóbb az Airwick Freshamtic-et próbáltam ki, ami épp erre született: bizonyos időközönként automatikusan fúj. Hóban, napsütésben, nappal és éjszaka, ha otthon vagy, ha nem, rendíthetetlenül biztosítja az állandó illatot. Egy biztos, nagyon kényelmes megoldás - bekapcsolás után egészen meg is lehet róla feledkezni. Addig, míg nem fúj. Az első jó néhány alkalommal, míg nem szoktam hozzá minden egyes alkalommal megijedtem tőle, de mára már összeszoktunk. Nappaliba is tökéletes, de végső helye a fürdőszoba lett, oda passzol igazán a tavaszi szellő fantázianevet viselő friss illat.

JÁTÉK

pure_jatek.png

 

Bár nem automata megoldás, de remélem azért kedvetek lesz játszani a 3 darab Pure Aerosol termékért. Írjátok meg itt kommentben, ti hogy szeretitek illatosítani az otthonotokat és legyetek a blog Facebook oldalának követői.
Sorsolás: június 18.
Eredményhirdetés: június 19.

 

Szponzorált tartalom. A termékeket az Airwick biztosította. Az együttműködés nem befolyásolja a termékekről alkotott véleményem.

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása