Szépséglabor

A NAGY MICELLÁS VÍZ TESZT

2016. szeptember 28. Szépséglabor Szólj hozzá!

A NAGY MICELLÁS VÍZ TESZT

micellarwaters.jpggarnier_micellar.jpgIgen, pont akkora micellás víz rajongó vagyok ahogy a képen is látszik. Kipróbáltam majdnem az összes itthon kapható Garnier darabot, úgy gondoltam elérkezett a megfelelő alkalom arra, hogy megosszam veltek a tapasztaltaimat. 

Kezdetben volt a Bioderma, majd bumm... sorban robbantak be a piacra mindenféle márka mindenféle micellás vizei. Ma már külön lehet kapni bőrtípusnak megfelelőt, szuper érzékeny bőrre valót, micellás gélt sőt már olajos micellás vizet is. A nagy választékban szinte azt is elfeletjük honnan is indult ez az egész micellás őrület. A pontos részletekbe nem mennék bele - egyrészt mert nem vagyok szakértő, másrészt mert a neten is számos forrást találunk arról mi is ez a micella, miért jó ez nekünk. Az utóbbi nálam egyértelmű: mert gyorsan és hatékonyan lehet lemosni vele a sminket, csak néhány vattakorong és a szemünk, arcunk is el van intézve percek alatt. Úgy gondolom egyik verzió sem pótol egy alapos, több lépéses és jól átgondolt arctisztítási rutint - de tegyük a szívünkre a kezünket és valljuk be, néha azzal is megelégszünk, hogy sikerült a sminkünket lemosni az este...

Szóval a Garnier is betört a micellás vizek világába, sőt egyenesen berobbant mert a megjelenése után hamar minden sminkelő kedvence lett a rózsaszín feliratos változat. Drogériában bárhol kapható, jó árban és még jól is működik, jolly joker. Aztán hogy érdeklődésünk ne lankadjon, és persze hogy bőrünk még ennél is jobb ápolásban részesülhessen, megjelentek a különböző bőrtípusokra való verziók. Bevallom kezdetben nem gondoltam, hogy különösebb különbség lenne köztük, de miután kipróbáltam közel az összes verziót (6-ból 4-et) azt kell hogy mondjam, hogy nem mindegy melyik landol a kosarunkban. 

Nekem a klasszikus, rózsaszín változat a kedvencem még mindig. Hatékony, a szememet is viszonylag gyorsan lemoshatom vele és úgy általában kb. 10 perc és kész is az arctisztítás., A bőröm rendben van utána - nem veszek észre semmilyen extra változást, de nem is szárít vagy okoz bármilyen problémát. Kipróbáltam a kombinált - zsíros bőrre ajánlott all-in-one verziót is, de valahogy fura érzet maradt utána a bőrömön, ezért nem lett kedvenc. Ahogy a vegyes és érzékeny bőrre való verzió sem, pedig azt hittem ez lesz a telitalálat szintén mintha "túl erősen tisztítana" és picit sem nyugtatta mega  bőröm. A legújabb olajos micellás víz viszont szuper. Annak ellenére is szeretem, hogy eleinte kétkedve fogadtam - mert nem éppen az lett volna a micellás víz lényege hogy az olajos lemosókat is tudja helyettesíteni...? Azért természetesen tettem egy próbát, és hatékonyságban talán ez a legjobb - a tartósabb szemsminket is teljesen le lehet vele mosni. Sokan azt hiszem amiatt aggódnak hogy az olajos rész árthat a bőrüknek - én nem tapasztaltam ilyet, sőt kifejezetten puha és egységes lesz tőle a bőröm. Bőrproblémát pedig egyáltalán nem okozott. A kis kakukktojást a végére hagytam. A micellás kendő az utazások egyik alapkelléke  lett nálam: kicsi, kompakt, a szemsminkem is le tudom vele mosni, gyors megoldás mikor a nyaraláson vagy akár egy rövid úton nem a sminkelmosással szeretnénk pepecselni még az este. Plusz szuper vésztartalék ha a vattakorong elfogyna és ezt csak este veszed észre...#igaztörténet

Természetesen nem csak micellás vizet használok, és főleg nem kizárólag egy márkától, de hajtott a kíváncsiság hogy megtudjam tényleg van-e a típusok közt különbség. Úgy érzem igenis van. Az hogy kinek melyik válik be jobban bőrtípus és egyéni jegyek kérdése - kísérletezzetek bátran és megtaláljátok az igazit! ;) 


 Kedvelitek a micellás lemosókat? Van kedvencetek? 

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása