Szépséglabor

MAYBELLINE COLOR DRAMA

2015. július 30. Szépséglabor Szólj hozzá!

MAYBELLINE COLOR DRAMA

colordrama.pngcolordrama2.pngcolordrama3_1.pngEgy rúzsceruza, ami olcsó, kicsi, praktikus és nagyon jól működik az ajkakon. Nem is volt rá okom, hogy ne szerezzek be belőle mindjárt hármat is... 

A Horvátország shopping guide posztban mutattam már, hogy a Maybelline rúzsceruzái kaphatóak voltak ahol nyaraltunk és ha már azok voltak... Először csak egyet vettem meg, természetesen a piros Light It Up árnyalatot - gondoltam teszek egy próbát aztán ha bejön a dolog, értitek, még visszatérek, mint egyfajta beauty terminátor. ( Uhhh ez de szörnyű vicc volt... ) És bejött! Pedig a Bobbi Brown változat után magasak voltak az elvárásaim: legyen tartós ugyanakkor krémes, intenzív színeket vártam amik azok is maradnak. Egyébként nagyon megkedveltem ezt a ceruza-ami-rúzs dolgot, mert nagyon precízen és gyorsan lehet használni, olyan mindig késésben lévő típusoknak mint én szuper megoldás! Azt hiszem nem lesz nagy meglepetés ha azt mondom,  a Color Drama mindent teljesített amit szerettem volna, ráadásul a hasonló termékek árának töredékéért (átváltva kb. 800 forint volt egy darab). Igaz, jóval kisebb mint egy Art Stick, de legalább esélyem lesz egy rúzst tényleg elhasználni! A rúzsok egyébként nagyon krémesek és mindig meglepődök hogy már az első húzásnál milyen intenzív színt adnak az ajakaknak, elképesztően pigementáltak! Így ígéretemehez híven visszatértem és az élénk pink Fuchsia Desire és a nevével ellentétben sötét-lila Pink So Chic jött még velem haza, és azért "csak" ennyi mert sajnos minden más árnyalat teljesen szét volt kenve. ( Mi értelme mindenbe belenyúlkálni? A végére nem maradt egy sem amit meg lehetett volna venni...) Az egyetlen hátránya ezeknek a típusú rúzsoknak a faragás, de valamit valamiért. Az árnyalatok közt sok híres rúzs dupe-ját is felfedezhetjük, illetve a Nars ikonikus Velvet Lip Penciljének drogériás megfelelőiként is emlegetik őket. A kupak egyébként nagyon jól zár és a kis mérettel együtt tökéletes utazó- és táskabarát rúzsok ezek, amikből jó mindig magunknál tartani egyet-egyet. Hátha aznap épp valaki fontossal találkozunk majd...

Bár én külföldön vásároltam, a Color Drama rúzsok itthon is elérhetőek az Iparfüméria oldalán. 

 

Ti próbáltatok már rúzsceruzát? 
Hogy tetszenek a Maybelline változatai?

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása