Szépséglabor

OUTFIT | EGY EGYSZERŰ KÉK ING - RENGETEG LEHETŐSÉG

2015. július 10. Szépséglabor Szólj hozzá!

OUTFIT | EGY EGYSZERŰ KÉK ING - RENGETEG LEHETŐSÉG

outfit_1.pngoutfit2.png

Az új kedvenc ruhadarabom egy teljesen egyszerű, dísztelen kék ing. Hogy mi a legjobb benne? Egyszerűen mindenhez megy és minden megy hozzá!

Bár általában valamilyen szinten engem is beszippantanak a fast fashion akuális őrült trendjei - de általánosan azért még mindig jobban kedvelem a klasszikus darabokat. És ha egy pillanatra eltekintünk a rojtok, szegecsek, csipke és horgolt minták világától olyan dolgokra bukkanhatunk ami igazi alapdarabbá válhat a gardróbunkban.

A legutóbbi olyen szerzeményem ez a tényleg teljesen egyszerű kék ing, amit amióta megvettem le sem vettem... Szóval azt vettem észre hogy mindig utána nyúlok, hiszen szinte bármit felvettem passzolt hozzá: farmerrel - szuper, bőrhatásű nadrággal - még jobb, egy mintás magasderekú nyári nadrággal - telitalálat. Utóbbi kombinációt mutatom most meg, mert olyan jól összejött benne a kék az arany. Igazából a szín volt az ami miatt összekötöttem a két ruhadarabot, aztán csak felvettem hozzá az aktuális kedvenc kiegészítőimet, belebújtam az extra magas telitalpúmba és úgy éreztem, hogy ez igen...ez tetszik! Egy pink rúzs azért még kellet a teljességhez. 

  • Ing, kiegészítők, cipő: Mango
  • Nadrág: H&M
  • Körömlakk: Essence
  • Rúzs: L'Oreal- Julianne's  Pure Red

outfit5.pngbluedetails.pngoutfit7.png

 

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása