Szépséglabor

EXTRA DÚS HAJ AZ AUSSIE ÚJ STYLING TERMÉKEIVEL + JÁTÉK!

2015. június 06. Szépséglabor Szólj hozzá!

EXTRA DÚS HAJ AZ  AUSSIE ÚJ STYLING TERMÉKEIVEL + JÁTÉK!

volumen2.png

aussie_styling_1.png

Volumen, volumen - mióta is kergetlek már, de a hajszának vége... Egy hajvágással és néhány klassz ausztrál styling termékkel már nem probléma hogy akár 10 perc alatt egész nap tartó dús hatást varázsoljak a hajamba.

Mutattam már nektek a nagy vágást, amikor is a hosszú hajamból bob lett. Az izgalom az új hossz miatt azóta sem hagyott alább és eléggé bele is merültem a dúsító és formázó termékek világába. Az Aussie mióta csak megjelent itthon az egyik kedvenc hajápoló márkám, és mikor megtudtam hogy nem csak sampont és balzsamot fognak kínálni... hát tűkön ültem mivel rukkolnak elő. Összeadtam ezt a két dolgot és az eredmény: többet nem lapul le a hajam, sőt, napokig ott marad az a bizonyos volumen.

Hogy milyen termékekkel sikerült ezt elérnem, azt nem csak elmondom, de rögötn meg is mutatom lépésről lépésre ebben a képes tutorialban! Nagyon egyszerű a dolgunk, a kép alatt találjátok a tippeket.
volume_hair_tutorial-jav_1.png

1.: Nedves frissen mosott hajjal kezdünk - én a Miracle Shine sampont használtam, amit 3-minute Miracle Color Mate balzsam követett. Az új Miracle Styling Mousse Volume + Conditioning hajhabból kinyomtam kb egy tenyérnyi mennyiséget (előtte jól rázzuk fel hogy minnél könnyebb legyen majd a hab), két részre osztottam és alaposan beledolgoztam a hajamba. Kicsit felborzoltam hogy egynletesen eloszlassam a habot, akár fésűt is lehet használni hogy biztosra menjünk.

2.: Hajszárítás. Mindig a tövektől szárítok, ide-oda dobálva a hajamat lehetőleg az ellenkező irányba mint ahogy állni fog. Nem hiszem hogy ez technikának lenne nevezhető, de így tudok elérni a legjobb hatást. A trükköm, hogy egyre lejjebb állítom a hőfokot, a legmelegebbel gyorsszárítok, a langyossal befejezem a szárítást, a hideg levegővel pedig fixálom a dússágot.

3. Kicsit átfésülöm a borzasra szárított hajamat, ezután a kapott volumenre ( ami már ezen a ponton is elképesztő, ez a legjobb hajhab amit eddig próbáltam. Nem ragad, olyan mintha nem is használtam volna eredetileg) rásegítek még az Aussome Volume Miracle Dry Shampoo szárazsamponnal. Elég tömény és tényleg extra emelő hatása van, úgyhogy ezzel jobb óvatosabban bánni. A hajtövekre aztán a hajhosszra ús fújok belőle, majd egy kicsit beledolgozom a hajamba az ujjaimmal.

4.: Fixálom a frizurát az új Volume + Hold Miracle Hairspray-vel. Eza  hajlakk nagyon könnyűés légies hogy nehehezítse el a kapott dús hatást. Nem igazán tart meg például egy kontyot, legalábbis a szokásos módon - inkább kiengedett hajra szeretem használni egy kis extra biztosításként.

Az ekészítése nem tart továbbb 10 percnél, a volumen viszont akár 2 napig is tart. Legjobb frizura valaha! Ha ti is régóta keresitek a dús haj titkát, egy próbát megérhetenek az Aussie újdonságai - a hajhabot kifejezetten ajánlom. Tényleg azt már említettem hogy az illatuk is nagyon finom....

aussie_jatek.png

Egy kis meglepetésem is van, hogy Ti is átélhessétek az ausztrál hajápolás örömét, kisorsolok 3 Aussie hajformázót. Írjátok meg kommentben ide, a facebookon vagy az instagrammon megosztott kép alá melyiket vinnétek haza legszívesebben a képen szereplő termékek közül ( Miracle Shine balzsam, Miracle Recharge Moisture kondícionáló, Miracle Recharge Volume kondícionáló ). Június 15-ig tudtok játszani, minnél több platformon szóltok hozzá, annál nagyobb lesz az esélyetek. Hajrá!

Ez nem szponzor poszt, a márka a termékeket tesztelésre bocsájotta a rendelkezésemre, de ez nem befolyásolta a róluk kialakított véleményem. 

 

Nektek van valamilyen tuti tippetek avgy termákete amivel instant dús hatást tudtok varázsolni a hajatokba?
Próbáltatok már valamilyen Aussie terméket?

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása