Szépséglabor

A VÁGÁS - HELLO BOB

2015. május 14. Szépséglabor Szólj hozzá!

A VÁGÁS - HELLO BOB

abob.pngabob2.png

Mindig óvatoskodtam a fodrásznál és általában csak néhány centis "egészségügyi" vágással távoztam, amit úgy kell mutogatni 10 percig míg valaki végre rákérdez. :) De most hirtelen jött a bob ötelte és vágattam... Jó sokat...

És nem is lehetnék boldogabb! Igazából az utóbbi időben elég sok probléma volt a hajammal - a hossza miatt minimum egy óra volt a mosás és szárítás, kész program, és nagyon nehéz volt kifésülnöm is, gyakran keletkeztek hatalmas csomók. (Utóbbi mint kiderült a nem túl profi festési technikám miatt.) Szóval a levegőben volt hogy tenni kell ezzel valamit. Végül azon kaptam magam, hogy Jessica Alba képével (na jó vagy 20 képével) a fodrászomhoz tartok hogy fejest ugorjak a bob-trendbe, kicsit félve persze. De ő tökéletesen megalkotta amit elképzeltem. Soha nem volt még ilyen rövid a hajam, úgyhogy egy egész új világ nyílt most meg előttem styling téren. És pont ezért döntöttem a bob mellett - vállig érő, textúrált frizura ami alig kíván formázást - pont nekem való! Plusz különösen paraktikus lesz a nyári melegben. Aminek még külön örülök, hogy végre tényleg ki tudom használni a hajtőemelő és textúráló termékeket. Néhány fújás a Matrix Texture Builder-rel  a kócos hatásért, vagy egypár laza hullám és kész is. Nagyon élvezem az új helyzetete, ez az új frizura most kicsit olyan nekem mint mikor egy gyerek új játékot kap... :) Úgyhogy a jövőben több hajformázással kapcsolatos poszt várható itt a blogon, most a kísérletezésé a főszerep.

 

Ti gondolkodtok esetleg nyári frizuraváltáson?
Nektek hogy tetszik a bob trend?

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása