Szépséglabor

EGY ÚJ ÉLMÉNY | BOURJOIS AQUA LAQUE

2015. május 07. Szépséglabor Szólj hozzá!

EGY ÚJ ÉLMÉNY | BOURJOIS AQUA LAQUE

aqua_start_1.pngauqa_red.png

Egy teljesen új formula, ami semmi eddigihez nem hasonlítható...? Bizony, van új a nap alatt a sminktermékek terén is, itt van például a Bourjois újdonsága ami a rúzsok egy új kategóriáját teremtette meg.

Bár a Rouge Edition családba sorolják, az eddigi rúzsokkal csak a csomagolás a közös. Mert az Aqua Laque-ok tényleg különböznek minden eddig próbált ajakkencétől. Az alapelemük a víz - és tényleg olyan mintha kissé hideg vizet vinnénk fel a szánkra. Egy nagy adag pigmenttel ötvözve. Elsőre nekem is fura volt az élmény és nem igazán tudtam hova tenni ezt az újdonságot, de valahol ez is volt a cél, egy teljesen új formulát megalkotni.

Azért csak nem bírtam ki, és ahogy egyre többet viseltem egyre inkább meg is kedveltem ezt a vizes hatást. Először is hűsít, ami nagyon jól fog esni a nyári melegben, a tengerparton...igen, már elképzeltem... Aztán nagyon könnyed, mintha tényleg nem viselnénk semmit. A tartóssága is kettős - ez a csillogó hatás maximum 2 óráig tartott, viszont egy erős szín marad minden árnyalat után akár plusz 4 órán keresztül is. Azt hiszem ez egy olyan termék amit tényleg ki kell próbálni hogy eldönthessük mennyire is jönne be nekünk. Én 4 árnyalatot teszteltem, és bár a piros Feeling Reddy és a fukszia Fuchsia Perché tényleg gyönyörűen pigmentáltak, én mégis a visszafogottabb árnyalatokat kedveltem meg jobban. A Rose on the rocks a legfinomabb módon emeli ki az ajkakat, egyszerűen tökéletes és ha csak egyet választhatnék, ő lenne az. A Babe Idole egy pinkesebb, elsőre barbie-snak tűnő árnyalat, ami felkenve már megszelídül és instant élénkítő hatással bír.

bourjois_aqualaque_2.png

A képen láthatjátok mind a négyet élesben, de hogy kicsit jobban átadhassam ezt a különleges élményt egy rövid videóval is készültem. Remélem tetszeni fog!


 Mit gondoltok, bejönne nektek ez az új formula?
Melyik árnyalat teszik a legjobban?
Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása