Szépséglabor

CHANEL TAVASZ

2015. április 04. Szépséglabor Szólj hozzá!

CHANEL TAVASZ

chanel_spring_1.png

chanel_spring_laromanesque.png

Minden tavaszzal a Chanel kollekcióját várom a legjobban - a mostanit elnézve azt hiszem megint csak nem kell magyarázkodnom miért... Meg is mutatom a kedvenc darabjaimat.

A Collection Réverie Parisienne arca ismét a gyönyörű Vanessa Axente volt, és általában erősen megkívánom azt a rúzst amit ezeken a a kampányfotókon viseli szokott... A La Romanesque amellett hogy a legszebb sötétlila /rózsaszín kicsit vampys szín amit valaha láttam, még matt is ami ritka egy tavaszi kollekciós rúzs esetén. 

És ha már rúzsokról van szó, a Chanel idén egy egész családot megújított az új Rouge Coco formulával. Kicsit modernebbek, pigmentáltabbak lettek és új neveket is kaptak - mind egy-egy Chanel életéhez kapcsolódó fontos alakról kapta a nevét, így többek közt talákozhatunk a Mademioselle nagy szerelmével, Arthur-ral, vagy egyik legkedvesebb barátnőjével, Misiával is. Chanel rajongókért - minden könyvet falok ami róla szól - nagyon örülök hogy ilyen személyessé tették az új rúzsokat, róluk remélem hamarosan bővebben is beszámolhatok majd tóluk. A képeken Ina-t láthatjátok.

chanel_tavasz_swatches_1.png

A lakkok mint mindig most is erős sóhajokra adnak okot - és nem a rossz minőség, hanem a gyönyörű árnyalatok miatt. Azt hittem hogy a Tenderly fog rabul ejteni, nagyon szeretem az ilyen visszafogottabb, mindig-minden-alkalomra-bevethető színeket, de végül a Paradiso vett el a lábamról. Annyira különleges a zöldes-ezüstös fémes finishével, hogy felkenve sokszor azon kaptam magam napközben hogy nézegetem. Túl sokszor... Tudom hogy negatív kritikák keringenek a Chanel lakkokról, de én még csak jót tapasztaltam. Igaz, hogy a tartósságuk és a fedésük "csak" átlagos, viszont gyakran jelentkeznek olyan egyedi és különleges árnyalatokkal amik aztán igazi klasszikusok lesznek. 

chanel_tavasz_swatches_2.pngchanel_tavasz_above.png


 Tetszik a Chanel tavaszik kollekciója?
Ti milyen színeket szerettek ilyenkor viselni? 

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása