Szépséglabor

SZÍVEKET RAJZOLNI A KÖRMÜNKRE - NEM IS OLYAN KÖNNYŰ

2015. február 10. Szépséglabor Szólj hozzá!

SZÍVEKET RAJZOLNI A KÖRMÜNKRE - NEM IS OLYAN KÖNNYŰ

valentin_mani_3.png

Egy kis közvéleménykutatás után kiderült, hogy a pasik Valentin-napon bizony szeretik a mintás manikűröket. Sőt szinte elvárják, a szívek pedig kötelezőek... Azt a magyarázatot kaptam erre, hogy ha már ők felkészülnek rá, akkor a mi manikűrünk is legyen olyan kifejező amennyire csak lehet. Na jó, csak a barátomat kérdeztem meg erről... Természetesen nem hiszem hogy ez általában így lenne, és konkrétan nagyítóval vizsgálnák a randin a körmeinket, de legalább ilyenkor megengedhetjük magunknak, hogy legálisan viselhessünk nagy piros, rózsaszín vagy bármilyen színű és nagyságú szívmintát.

valentin_mani_2.png

Megalkotni őket bár már nem is olyan könnyű, de challenge accepted! Több technikát is találunk például Pinteresten ami alapján gyerekjátéknak tűnik a szívek megrajzolása: egy vonás, mégegy keresztbe, kitölt és kész is. Sokan vannak akiknek ez be is válik, és vagyok én.... aki egy órát próbálkozik és közben háromszor mossa le a lakkot mert a szívecskéi, enyhén szólva nem szépek. De még számomra is volt remény - a celluxos technika:

  • vágunk egy darab celluxot majd kettéhajtjuk,
  • kivágjuk belőle a szív felét,
  • kihajtjuk és meg is van a mintánk.

Plusz tipp: Ha a celluxot néhányszor végighúzzuk a tenyerünkön, akkor nem fogja leszedni az alaplakkunkat. Pöttyöket viszont tényleg nagyon könnyű készíteni, úgyhogy az Opi egyik liquid sand lakkjával mintáztam - a Stay The Night-ban lévő kis szemcsékmpirosan csillognak, nagyon szépen kiegyészítik a szíveket. (A fehér alaplakk szintén OPI, a régi kedvenc Alpine Snow, a piros Kiss The Cook-ról pedig itt olvashattatok):

Bár az egyszerű manikűrök híve vagyok és nem szoktam sokszor mintákat rajzolni a körmeimre, most mégis tetszik a végeredmény. És mivel a szívek is megvannak, a felkészültségemet sem érheti kritika - most rajta a sor....

valentin_mani_4.png



Ti szoktatok Valentin-napra vlamilyen különleges manikűrt készíteni?


Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása