Szépséglabor

SHOPPING | GLAMOUR-NAPOK MINIMAL

2014. október 13. Szépséglabor Szólj hozzá!

SHOPPING | GLAMOUR-NAPOK MINIMAL

Idén visszafogtam a vásárlást a Glamour-hétvégén, azért így is sikerült néhány klassz termékkel gazdagodnom. Egészen fura volt most csak néhány dologra korlátozni a vásárlást, nem tudom Ti hogy vagytok ezzel, de látva a hatalmas szatyrokat a kezekben - szinte bűntudatom volt amiért nem használom ki eléggé a kuponjaimat... Fura dolgokat szül a fejekben egy-egy ilyen shopping hétvége, mintha mindent fel kellene vásárolni és csak 3 napunk lenne rá. Ti éreztétek már így? Alapból szuper dolognak tartom, hogy ilyenkor akár fél áron beszerezhetünk egy-egy terméket, de annak is örülök hogy most kivételesen működött a belső "shopping-kontroll!

Persze shopping-kontroll ide vagy oda így is került néhány dolog a kosaramba, van ami tervezetten, és van ami csak...hát igen egy-egy körömlakknak nehéz ellenállni, főleg féláron. A L'Oreal-tól volt a legtöbb dolog felírva arra a bizonyos listára, és sikerült is beszereznem a Lumi Magique highlightert amire már régóta vágytam. A híres Touche Eclat dupe-jaként már régóta ki szerettem volna próbálni és mivel sajnos a bőröm ismét átállt a "szürke oldalra" így most különösen jól jönne egy kis ragyogás. Nem mellesleg ez a gyönyörű rose gold csomagolás minden egyes alkalommal vonzza a tekintetem...szarkastic... A nálunk nemrég megjelent Le Blancs kollekció egyik lakkja volt még ami ezúttal elcsavarta a fejem. A Lemon Meringue egy fehérbe hajló pasztell sárga  - maga a modern sikk, és a L'Oreal lakkjait egyébként is nagyon szeretem.

A Burt's Bees ajakápolói néhány hónapja már kaphatóak a Müllerben, most viszont szuper új termékekkel bővült a kínálat - testápolók, kézkrémek, még több ajakápoló és megérkezett hozzánk is a híres citromos körömágybőr ápoló balzsam. Yay! Nagyobb vásárlást terveztem a márkától, de bevallom a legtöbb termék illata hirtelen annyira intezívnek hatott, hogy egyszerűen nem mertem őket elhozni. A citromos balzsamnál viszont nem volt ilyen gond, ennek isteni az illata és mivel sajnos én mindig nyúzom a bőröm, remélem helyrehozza az eddigi károkat. Egy ajakápolót is vettem, mert abból sosem elég és extrém szárazak mostanában az ajkaim.

Mostanra már kialakult a hajfestési-ritmusom, és épp most október közepén ideális a színt frissítenem így beszereztem az én "fahéjomat" Casting Créme Gloss formájában. Még mindig szerelmes vagyok ebbe az árnyalatba.



Ti mit vásároltatok a nagy shopping hétvégén?



Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása