Szépséglabor

BAD HAIR DAY HEROES

2014. május 01. Szépséglabor Szólj hozzá!

BAD HAIR DAY HEROES

Nálam sajnos minden mosás utáni nap bad hair day, de szerencsére találtam 3 hőst, akik ilyenkor a segítségemre sietnek. Egyet a kondícionálásért, egyet a felfrissítésért és egyet a volumenért...


Hero #1
Aussie Miracle Recharge Aussome Volume kondícionáló spray
 Könnyű hajkondícionáló spray a nagyravágyó haj számára ausztrál tengeri hínár kivonattal.
A legújabb bad hair day hősöm. Olyan mintha a kedvenc samponommal bármikor hajmosás nélkül felfrissíthetném a hajam. Fényt ad a hajnak és puhaságot, és persze egy kis szokásos Aussie illatot is. A száraz hajvégeket is jól ápolja és tényleg van volumennövelő hatása is, ami nálam kisebb csoda. 

Hero #2
Dove Hair Therapy Refresh and Care szárazsampon
Felfrissíti és élettel tölti meg a hajat két hajmosás közt.
Alaptermékké vált nálam, ha elfogy egy flakon rögtön be is szerzem a következőt. A hajtöveim mosás utáni napon már csak épphogy vállalhatóak, és sajnos már a lelapulással is küzdenem kell. Ilyenkor a hajtöveimre fújom, kicsit beledolgozom az ujjaimmal, átfésülöm és mintha aznap mostam volna hajat. Mindeközben olyan mint egy profi titkos ügynök - semmilyen nyomot nem hagy maga után. :) A volumennövelést nálam nehéz elérni, látok egy kevés ilyen jellegű hatást is, de leginkább azért a plusz egy napért szeretem amit még kibontott hajjal tölthetek.
Részletes tesztet is olvashattok róla itt.

Hero #3
L'Oreal Studio Line TXT Excess Volume textúráló spray
Dúsító, textúráló spray a rég vágyott dús hajért, akárcsak ha tupíroznád.
Ezt a spray-t frissen mosott hajnál is mindig használom, mert a tartás az amit az én hajamból teljesen kihagyott a tervező. Ezért is sikítottam örömömben mikor megláttam hogy végre nálunk is kapható textúráló spray ( true story :) ). Minden szabályosság nélkül felemelem a tincseket, fújok egy keveset a hajtövekre és a hossz közepéig és volt-nincs lelapult haj. A textúráló hatása miatt pedig kicsit olyan, mintha nagyobb hajtömegem lenne. 


És ilyen a hajam miután mindhárom terméket használtam a mosás utáni második napon ( a legelső kép után tettem rendbe ).


Ti milyen termékeket hívtok segítségül bad hair day alkalmával?



Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása