Szépséglabor

4 szempillaspirál ami tényleg bevált

2014. április 02. Szépséglabor Szólj hozzá!

4 szempillaspirál ami tényleg bevált


Az utóbbi időben több olyan szempillaspirállal is találkoztam, amire tényleg azt mondhatom hogy beváltak és szeretem őket használni. Most az aktuális 4 kedvencemet szeretném megmutatni, amik felváltva a napi sminkelési rutinom részei lettek.

Érdekes hogy mind különböző márkák spiráljai és egészen más karakterrel is rendelkeznek. 2 évig hűséges társam volt a Max Factor 2000 Calorie, bármit próbáltam nem tűnt elég jónak hozzá képest így mindig újravásároltam és ez volt A Spirálom. Mindent teljesít amit egy spirálnak kell, dúsít, ível, szétválaszt, alsó pilla biztos és nyáron is a helyén marad. Tényleg műszempillahatást lehet vele elérni. Igazából máig legyőzhetetlen. :) Ami közel került hozzá hogy letaszítsa a trónról, az a L'oreal Mega Volume Miss Manga,  itt olvashatjátok a róla írt tesztem. Olyan hosszú pillákat lehet vele elérni ami már-már sok is lehet nappalra. A textúrája nagyon krémes és könnyű, és a hatása - a mega volumen egész nap meg is marad. Néhány hete használom a Volume Glamour Ultra Black spirált a Bourjois-tól. Igazi mélyfekete, szuperdús hatást lehet vele elérni, mintha sok tincses műszempillát használnék, nagyon-nagyon szép. Ívelésben nem olyan erős, de ebben az intenzív fekete színben tényleg van valami "glamour". Tökéletes hétköznapokra való spirál. És amivel még egész frissek a tapasztalataim, a Maybelline újdonsága, a Colossal Go Extreme Volum. A 4 közül ő rendelkezik a legnagyobb és legducibb kefével, ami nekem sajnos eddig egy spirálnál sem vált be, ebben az esetben viszont nagyon működik! Nagyon szeretem benne, hogy nem csak dúsítja, de íveli is a pillákat és nem ragasztja össze őket. Kicsit száraznak találom, én jobban szeretem a krémesebb formulával rendelkező spirálokat, viszont szépen a helyén marad, nem kenődik el a nap folyamán.

Azt hiszem jó szempillaspirált találni ma könnyebb mint valaha, bár talán már a bőség zavara lehet az ami megnehezítheti a dolgunkat. :) Én nagyon örülök hogy így megnőtt a kedvenc spiráljaim száma, és van egy olyan sejtésem hogy a májusban megjelenő L'oreal So Couture-ral kiegészül majd a lista.

Ha részletes tesztet is szeretnétek látni valamelyik spirálról, jelezzétek bátran, szívesen írok róluk bővebben is!





Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása