Szépséglabor

Haul Hét #2 - Sminktermékek és ecsetek

2014. február 27. Szépséglabor Szólj hozzá!

Haul Hét #2 - Sminktermékek és ecsetek






A Haul Hét folytatódik, most a sminktermékeken a sor. A hónapban meglepően jól visszafogtam magam ezen a téren, sehol egy rúzs?!:) De így is gazdagodott a sminkgyűjteményem néhány újdonsággal, és néhány Real Techniques ecsettel is.
A L'oreal legújabb spiráljáról már tesztet is olvashattatok itt a blogon. A Mega Volume Miss Manga az első használattól kezdve lenyűgözött és azóta is az egyik kedvenc szempillaspirálom. Ezen a téren nem szoktam kísérletezni, nagyjából két éve használom a jól bevált és tökéletes Max Factor 2000 Calorie-t, de végül nagyon örülök hogy kipróbáltam ezt az újdonságot.
A másik nemrég megjelent termék a Vichy új generációs alapozója, a Teint Idéal. Igazi  minőségi termék, a felvitelt követően szinte egybeolvad a bőrrel és nagyon szép bőrképet eredményez. A fedése közepes és építhető, viselni is kellemes, szóval egy igazán jó alapozót alkotott a Vichy. Hamarosan írok róla egy alaposabb tesztet is.
A Bourjois fantasztikus alapozóit azt hiszem már nem kell bemutatni, én már lassan az összes típust kipróbáltam a Healthy Mix vonalból. A Healthy Mix Serum a többihez hasonlóan nagyon jól működik. A fedése enyhébb, de építhető. Nagyon könnyű érzés a bőrön, egészen észrevehetetlen, ezt szeretem benne talán a legjobban. A finishe fényesebb, de a jó értelemben, ad az arcnak egy kis egészséges ragyogást, így ideális választás lehet a  tavaszi szezonra. Érdekes, hogy mikor először használtam a Vichy Teint Idéalt erre az alapozóra emlékeztetett, kicsit olyan, mintha testvérek lennének, mintha a Vichy az erősebb fedésű nagytestvére lenne.
Sajnos, bár nagyon sokáig kitartott, a hónapban mégis elfogyott a Bourjois Healthy Mix korrektorom. De mintha csak nekem tették volna ki a polcokra, szembe találtam magam a Happy Light korrektorral és persze a hiányra hivatkozva azonnal haza is hoztam. Az állaga nagyon krémes, vajszerű, a fedése nagyon jó és az illatáért oda vagyok. Én leginkább a szem alatti területen szeretem használni, mert a finishe fényesebb, de bőrhibák elfedésére is abszolút alkalmas. Természetesen nemsokára róla is hozok tesztet.
És végül, de nem utolsó sorban, megérkezett egy IHerb rendelésem, a csomagban természetesen Real Techniques ecsetek lapultak. A Core Collection igazi hiánypótló volt a számomra, leginkább a benne található Buffing Brush miatt. Talán a leghíresebb alapozó ecset, és már én is értem miért. Az alapozót szinte felsimogatja a bőrre, annyira puha és kényelmes a használata, miközben hibátlan felvitelt biztosít. A többi ecsetet is használgattam már, még ki kell találnom nekem milyen területen válnak majd be leginkább. A szett mellé a Shading Brush-t is megrendeltem, mert egy jó szemre való ecsetre is szükségem volt már. Őt is kipróbáltam már, bár mindössze egyszer, és nagyon szerettem. 


Két nagyszerű alapozó, egy jól bevált szem pillaspirál, egy jól fedő korrektor és az alap sminkecsetek - pipa. A jó alapok már megvannak, most jöhetnek a színek: az élénk pirosítók, rúzsok és lakkok. Már sokadjára ismétlem magam, de amilyen gyönyörű tavaszi kollekciók jelennek meg idén, azt hiszem ezen a téren nem lesz nehéz a sminkkészletem frissítése. :)



Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása