Szépséglabor

Manicure / Dots in taupe & white

2014. január 14. Szépséglabor Szólj hozzá!

Manicure / Dots in taupe & white







Felhasznált lakkok: 
  • Opi Alpine Snow ( fehér)
  • Opi Over The Taupe ( taupe )
  • Orly Halo ( glitter)
  • Rimmel Nail Nurse ( top coat )


Már egy hete beteg vagyok ( lakásfogság, zero makeup, tea, tea, tea ), ezért  nem született új poszt a hétvégén, amit nagyon sajnálok. De tegnap este már nagyon szerettem volna valamit alkotni, ez a manikűr lett az eredmény. Már úton van az Ebay-ről egy kis készlet amivel remélhetőleg mesteri szintre fejleszthetem majd a pöttyözési technikám. :) És ha már ebay, rendeltem néhány egyéb eszközt és kiegészítőt is a jövőbeli manikűrökhöz.

Remélem ti jól vagytok és kérlek ne haragudjatok ha a héten még kissé rendszertelen leszek, már nagyon szeretnék meggyógyulni és teljes gőzzel gyártani a posztokat! :)

Pinterest / Nails oldalamon találhattok néhány pöttyös inspirációt. ;)  És ha tetszenek már az én képeimet is  gyorsan és egyszerűen megoszthatjátok a képek jobb felső sarkában megjelenő Pinterest gombbal.



 Ti kedvelitek az ilyen típusú manikűrt? Milyen színekkel készítenétek el?





Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása