Szépséglabor

Nails - New Year's Eve

2014. január 02. Szépséglabor Szólj hozzá!

Nails - New Year's Eve




A szilveszteri buli nyomai eltüntetve, a szervezetem is regenerálódott, itt a beszámoló ideje. :) A szilveszteri manikűrrel kezdem.


Sok ötletem volt milyen legyen az újév első manikűrje, fekete / arany / fehér / liquid sand és természetesen az ilyenkor elmaradhatatlan glitter. Végül a csillogás maradt, az alaplakk pedig tőlem szokatlan módon lila lett. Az ELLE magazin aktuális számához Max Factor körömlakkot kapunk, innen a mini kiszerelésű Purple Haze. Úgy godoltam ha már 2014 színe a Radiant Orchid, ezzel együtt pedig a lila és árnyalatai, stílusos lesz ezt választani és egy ilyen manikűrrel kezdeni az új évet. A barátom dícsérő szavaiból ítélve pedig jól dönthettem. :) A glittert az Orly szolgáltatta a mindig gyönyörű Halo-val. 
Egybként valahogy teljesen elragadott idén a Pantone "év színe" és bár eddig távol tartottam magam a lilától és rózsaszíntől, most kezd éledezni bennem a vonzalom irántuk...

A blog facebook oldalán több képet is találtok a szilveszteri manikűrről! ;)



Ti milyen manikűrrel kezdtetek neki az új évnek? 





Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása