Szépséglabor

Karácsonyi kívánságlista - "the big ones"

2013. december 14. Szépséglabor Szólj hozzá!

Karácsonyi kívánságlista - "the big ones"




Eljött az idő, hogy összeállítsam az én kis kívánságlistámat, hisz már csak 10 nap van karácsonyig. Bár ha jobban belegondolok, lehet hogy kicsit kések ezzel a lista-dologgal. Na de nem is én lennék ha időben írnám össze mit szeretnék. :) 
Ebben a körben a nehézbombázók kaptak helyet, vagyis a drágább dolgok. Az "Annyira, de annyira jó voltam idén hogy az csak na!" kategória. Bár ez nem igaz rám, azért nagyon örülnék bármelyik képen szereplő dolognak. :)


1. Naked 3 paletta: Biztosan sokan ismeritek a Naked családot, és valószínűleg azt is tudjátok, hogy nemrég új taggal bővült a híres paletták sora, a Naked 3-al. 12 gyönyörű, rózsaszín-tónusú szemfesték. Kiváló minőség. Ami fura, hogy nem szeretem a rózsaszínt, nem is nagyon hordom, a szememen főleg nagyon ritkán, de.... teljesen megbabonázott! :) A Naked 1-et szeretem és mostanában sokat is használom, talán ez a hirtelen jött vonzalom oka. Na meg az új paletta körül zajló őrület.:) Mindenesetre azt hiszem bármelyik sminkelni szerető lány örülne ha karácsonykor a fa alatt találná a Naked 3-at! :)

2. Chanel no. 5: Ikonikus és megosztó. Sokaknak nem tetszik az illata, azt mondják túl klasszikus vagy hogy csak az idősebb nőkhöz illik. Én abba a táborba tartozom akik szeretik. Nem is kicsit! :) Tetszik benne hogy annyira más; különleges, rögtön felismerhető, egyedi illat. A története és a benne rejlő filozófia pedig igazán inspiráló. Szívesen viselném, az ágyban is. ;D

3. Babyliss New Big Hair: Talán ez első a listámon. Egy forgókefés, meleg levegőt fújó styling eszköz. Szárít és egyszerre formázza a hajat, Katalin hercegné stílusú loknikat érhetünk el vele percek alatt. És még kíméli is a hajat. Megkönnyítené a mindennapokat. Mire vágyhat még a lány?! :)

4. Kindle: Rengeteget olvasok, és az utóbbi időben főleg ebook formátumban, leginkább a telefonomon, aminek elég kicsi a kijelzője. Így nagyon örülnék egy Kindle-nek. Kíméli a szemet és a könyv-élményről sem kell egészen lemondani. Le sem tenném, azt hiszem. :)

5. Apple Ipad mini: A másik dédelgetett álmom. Mire használnám? Blogok olvasására, például tökéletes lenne! :) Viccet félre téve nagyon hasznos kis eszköz; olvasás, képszerkesztés, filmnézés az ágyban, stb. szóval rengeteg funkcióval rendelkezik természetesen. Ő lenne Mini Me. :)


( Árakat nem írtam mert az nagyban függ az üzlettől vagy webshoptól amitől éppen vásárolunk. A Naked 3 paletta és a Babyliss New Big Hair sajnos itthon nem kapható / webshopok, ebay. )



Hát ez az én kis listám, bár fele annyira sem voltam jó ahhoz, hogy róla bármelyik dolog a fa alá kerülhessen! :) 
De a karácsony kicsit az álmodozás ideje is, na meg persze a csodáké....




Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása