Szépséglabor

The Body Shop - White Musk Smoky Rose EDP

2013. november 09. Szépséglabor Szólj hozzá!

The Body Shop - White Musk Smoky Rose EDP





"Az ikonikus erőszakmentes White Musk család legújabb tagja, a White Musk Smoky Rose; csábító virágos illatkollekció, melyet elsősorban éjszakai viseletre alkottunk meg."



- fejjegyek: bergamot, rózsaszín bors, feketeribizli
- szívjegyek: füstös rózsa, dohányvirág, narancsvirág kivonat
- alapjegyek: pézsma, vasvirág, jegenyefenyő




Sziasztok! Jelentem megtaláltam a (számomra) tökéletes őszi-téli parfümöt. :) A Smoky Rose az első pillanatban elvarázsolt, azt nem tudom pontosan megfogalmazni miért, de egyszerűen rögtön megszerettem, azt hiszem parfüm kapcsán az ilyesmit érzi az ember és kész. :) 
A White Musk család legújabb tagja alig egy hónapja jelent meg, és kifejezetten az őszi-téli éjszakákra  lett megalkotva. Nos, tényleg van az illatban valami "bujaság", de azt hiszem ez bőven belefér a nappali viseletbe is! ;) Az illatjegyeket fent olvashatjátok, a friss-szúrós és meleg-virágos illatok találkozása ebben a parfümben tökéletesen valósul meg, így egyszerre érezni benne a hidegebb hónapok frissességét és a benti , fűtött helyiségek melegséget. Ugyanakkor tényleg van benne egy kis huncutság egy csepp vadsággal....;) Én így írnám le az illatot, persze nem vagyok parfümszakértő, a leírásom abszolút  szubjektív. Számomra ilyen a Smoky Rose.
Az illat több formában is megvásárolható, én névnapi ajándékként kaptam meg az EDP-t, vagyis a parfüm változatot. Tartósságát tekintve 5-6 órát mondanék, bár nehéz megítélnem mert én már fél óra elteltével sem érzem magamon az illatokat. :P Viszont mások érzik rajtam és már sok kedves bókot kaptam mikor a Smoky Rose-t viseltem. :)
Ha alkalmatok nyílik rá, próbáljátok ki egy üzletben, kíváncsi vagyok vajon titeket is rabul ejt-e majd ez az  illat. :) A kérdés: Elég merészek vagytok? ;)

Info: the-body-shop.hu - smoky rose



Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása