Szépséglabor

Joy napok, Real Techniques ecsetek és néhány hír

2013. május 13. Szépséglabor Szólj hozzá!

Joy napok, Real Techniques ecsetek és néhány hír

Sziasztok! Eredetileg csak a Joy napok eredményét mutattam volna meg, de közben megérkeztek a Real Techniques ecsetek is, így gondoltam őket is beveszem a kis csapatba. Így született ez a mini beszámoló, de azért mára is tartogatok nektek néhány tippet - akciókról természetesen!;)


Joy napok

Clinique Chubby Stick Shadow Stick For Eyes: Írtam már róla néhány szót az előző bejegyzésben. Azóta élesben is kipróbáltam, és bizony most sem kellet csalódnom, megint egy szuper Clinique terméket sikerült beszereznem!:) eredeti ár: 5200.-, akcióval 3200.-
Bourjois Helthy Mix Correcting Concealer: Sok kedvenc bloggerem használja, és nagy szükségem volt egy jól fedő, megbízható, "melegtűrő" korrektorra, ezért landolt a kosaramban. Azt hiszem most meg is találtam az igazit, rögtön belopta magát a szívembe és a kedvenc sminktermékei közé magát ez a korrektor. eredeti ár: 2200.- / Müller, akciósan 1760.-
Tesztek a termékekről hamarosan ;)

Real Techniques ecsetek

Az iherb.com oldalon volt akció két hete, amikor is 20%-al olcsóbban lehetett RT ecseteket vásárolni. Már régóta áhítoztam utánuk , így már csak ez a kicsi, de annál szerencsésebb löket kellett a rendeléshez. És ma végre megérkeztek hozzám!:) Részletes beszámoló a rendelésről, a csomagról és persze a tartalmáról hamarosan...;)

Akciók

DM - L'oreal Color Riche körömlakkok: 2 db körömlakk 1200.-, vagyis 600.-/db, más szóval egyikük ingyen van. Ennyiféleképpen tudtam mondani.:P

Douglas - Opi: 2+1 - 2, Euro Centrale kollekcióból való lakk vásárlása esetén egy ajándék lakk választható a Mariah Carey kollekcióból (máj. 13-tól a készlet erejéig).

Müller - Opi: Hétvégén az akciós kosárban néhány Opi lakk is lapult, 1700 Ft-ért a Budakeszi üzletben, a kifutó Mariah Carey kollekció darabjai közül, többek közt liqiud sand lakkok is. Nem tudom máshol is így van-e, mindenesetre érdemes nyitott szemmel járni!;)




Sok bejegyzés volt már az utóbbi időben arról, hogy mit vettem , épp itt az ideje a teszteknek! Igyekszem utolérni magam, és beszámolók tömegét rátok zúdítani, ahogy tehát időm engedi, jövök!;)
Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása