Szépséglabor

Rimmel Rock Republic

2012. november 16. Szépséglabor Szólj hozzá!

Rimmel Rock Republic


Megkésve bár, és kicsit meg is törve, de végre kis hazánkba is elért néhány őszi Rimmel újdonság. Az új matt Kate Moss rúzsokkal 4 új 60 seconds körömlakk is érkezett hozzánk, dögös metál árnyalatokban, rockos nevekkel. Ezeknek egyik tagja a Rock Republic, ez a gyönyörű lilás metál lakk hódított meg elsőként ebből a mini kollekcióból.

A 60 seconds körömlakkokról már írtam itt a blogon, nagy kedvenceim voltak a nyáron, hasonló gyűjtőszenvedély uralkodott el rajtam akkor, mint most a Colorama lakkokkal. Gyönyörű színek, kiváló minőség és tartósság viszonylag alacsony áron. Így nagyon örültem mikor megláttam az új lakkokat, ráadásul metál kiadás, kis különlegesség, szuper. Kár, hogy csak 4  szín érkezett belőlük: pink, ezüst, piros arany csillámokkal és lila. Mindegyik valamilyen rockos nevet kapott, szó szerint (Hard Rock, Rock 'n Red), dögösnek szánták ezt a kis kollekciót. 



Rock Republic:

Nem vagyok nagy lila párti, de ez a lakk meghódított a különlegességével. Igazából nem is tudom leírni, világos, fémes hatású lila, gyönyörű, különleges fénnyel. Élénk, figyelemfelkeltő, vagány lakk, ami tényleg megérdemli a Rock Republic nevet. A visszafogottság vele kizárt. :)


Egy rétegben tökéletesen fed, így láthatjátok a képeken is. Az állaga elég sűrű, és az ecset egyszerre sok lakkot vesz fel, ezért jó alaposan le kell húzni a fölösleget az üveg falán. Ez azért is fontos, mert a csíkmentességért kicsit ügyeskedni kell a lakk állaga miatt, nekem nem is sikerült ez teljesen, de lehet, hogy a lakk jellege miatt nem is lehet elérni a teljes csíkmentességet.
Az ecset nem változott, lekerekített végű, lapos, viszonylag széles. Könnyű vele dolgozni.


Gyorsan, 2-3 perc alatt szárad, igaz ez nem az ígért 60 másodperc, de bevallom nem értem azokat, akik ezt tényleg elvárják. A 2 perc szerintem már szuper, főleg, hogy ebből elég egy réteg is, imádom az ilyen "kenem és mehetek is" lakkokat. :)
Tipp: matt fedőlakk, még különlegesebb hatás


Nem mondhatom, hogy nagyon siettek ezekkel a termékekkel Magyarországra, sem azt, hogy szépen külön kis részre kipakolták minden körítéssel együtt, mint ahogy azt illik, de inkább örülök, hogy az új rúzsokat és lakkokat nem a Télapó hozta. Végül is még ősz van, szóval éppen hogy, de még belefértek, igazán nem lehet  okom panaszra. :) Vagyis lehet, mert ide megint nem az érkezett, ami külföldön kapható. Az új Kate Moss rúzsokról érkező bejegyzésben majd írok erről kicsit, én eléggé fel tudom húzni magam az ilyeneken. :P

Kapható: Rossmann ( Müllerben nem láttam még )
Ár: 799 Ft.

Érdemes a felkutatni ezeket a kis kincseket, főképp a bevállalós csajoknak. ;) 
Vagy esetleg találkoztatok már velük? Van esetleg kedvenc metál lakkotok?

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása