Szépséglabor

Kockázás

2012. szeptember 24. Szépséglabor Szólj hozzá!

Kockázás


Ez egy mini poszt lesz, gondoltam megmutatom mit ügyködtem ma délután. Egy új és egy régi Colorama került össze kockás formátumban, név szerint a fekete Dark Chocolate és az arany 108-as az újoncok közül, plusz matt fedőlakk. Egyébként az utóbbival nem vagyok teljesen kibékülve, szóval megtörtént a első colorama-csalódás. :) Kicsit már vártam is, hiszen nincsen rózsa.... tudjátok. : D Ezért is jutott ez a lakk a kockázás sorsára, amit még sokat kell gyakorolnom. Ez még csak a második próbálkozásom, közel sem tökéletes, de meg szerettem volna mutatni a két lakkot együtt, talán valaki kedvet kap az arany-fekete pároshoz. :)



DE! Készül egy tisztességes bejegyzés is, mégpedig kubai hangulatban. ; ) 
Catrice Cucuba hamarosan.
Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása