Szépséglabor

FEMME VIBE - TAVASZI ALAPDARABOK UPDATELVE

2017. április 03. Szépséglabor Szólj hozzá!

FEMME VIBE - TAVASZI ALAPDARABOK UPDATELVE

femmevibe.png

Hála a feliratoknak és a sokszínű kiegészítőknek, a klasszikus fehér póló + farmer kombinációt - ami kb én vagyok tavasszal - is izgalmasabbá lehet kicsit tenni. És ez nagyon jól tud jönni, mert egyrészt nem igazán lehet vele hibázni, másrészt akkor is gyorsan össze lehet dobni, ha a tavaszi ruhatárunk még picit hiányos. Bingo!

A másik segítség idén a fehér. Még tetőtől talpig sem esünk vele túlzásba. Bár engem is csábít ez a trend, főleg a fehér nadrágok (egyszer már teljes bedobással végigcsináltam egy ilyen korszakot) azért még visszafogottabban állok hozzá. Azért feldobtam a fehér blézerem és végre felvehettem a több, mint egy hónapja beszerzett fehér cipőmet is. A póló "meglátni és megszeretni" kategória, bár mostanában ez nem is olyan ritka, a feliratos pólók a gyengéim... Egyik gyengéim. A lényeg, hogy itt is volt egy kis plusz belecsempészve a dologba, a blézer nélkül is. 
Egy ilyen basic szett mellett bátrabban lehet bánni a kiegészítőkkel. Én is felvettem a legnagyobb, legretróbb napszemüvegem amim csak van és hódolhattam a másik szenvedélyemnek  is- a csillagmintának. Bármin vannak csillagok, a táskától a gyűrűkig, jöhet minden. 

póló - H&M
farmer - Levis's 501CT
blézer - H&M
táska - Mango
cipő - Zara
napszemüveg - Mango
gyűrűk - Pandora

femmevibe_8.pngfemmevibe_3.pngfemmevibe_4.pngfemmevibe_2.pngfemmevibe_7.pngfemmevibe_6.png


Mik a ti tavaszi alapdarabjaitok? 
Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása