Szépséglabor

LAZÍTÓS RUTIN TÉLI ESTÉKRE

2017. január 08. Szépséglabor Szólj hozzá!

LAZÍTÓS RUTIN TÉLI ESTÉKRE

chill_b_1.png

Télen, főleg ebben az extrém hideg időben picit megnyújtom az esti rutinom. Jöhet a tápláló olajos tusfürdő, alaposabb arctisztítás és szuper hidratáló krémek.  Ez még januárban is fel tud tölteni - a bőrömet, és engem is. 

Minden az extra táplálásról és az illatokról szól. Az este nem kezdődhet gyertya nélkül, télen főként! Van benne valami megnyugtató, ahogy lassan ég és felszabadulnak az illatok.... Nemrég kaptam egy kedves emailt egy pártól, akik szója gyertyákat kezdtek készíteni - nagyon kíváncsi lettem természetesen mert ilyen típusú gyertyát még nem próbáltam. Az Asian Amber illat leírása szerint a fürdőszobába passzol a leginkább, és valóban. Meglepődtem mennyire intenzív, a pici fürdőnket fél perc alatt már be is járta. Tömény, keleties hangulatú ami nagyon illik egy kis esti chill out-hoz. Nagy kedvencem még a Bomb Cosmetics egyik karácsonyi illata, a Candy Cane ami tulajdonképpen egy cukorkabolt gyertyába öntve. És mi nálam függőséget indított el, a H&M fekete Mahogany gyertyája. Ha kedvelitek a picit szúrós, fűszeres illatokat irány a Home!
Úgy tűnik tudat alatt vonz a kelet, az aktuális kedvenc tusfürdőm az Yves Rocher Tradition de Hammam argánolajos darabja. Nekem elég érzékeny a bőröm, így sajnos nem mindegy milyen tusfürdőt használok. Az Yves Rocher az a hely, ahol én imádom az illatokat, a bőröm pedig imádja a tusfürdőket, ami nagyon megkönnyíti a dolgomat. A no1, örök kedvenc a bourbon vanília, de most még egy fokkal táplálóbb dologra vágytam. A marokkói argánolaj illata meleg és mesés, picit tényleg elrepít magával keletre. Mínusz 10 fok? Hol?
Hajlamos vagyok az arcápolást a Garnier Kétfázisű micellás vizével letudni - #guilty. De egy ilyen estén ezen a téren is kirúgunk a hámból én meg a bőröm. Bevetem a Philips Visapuret egy jól megérdemelt mélytisztításhoz, amit általában a Kiehl's Ultra Facial Cream követ. Ennél jobb hidratálót még nem találtam, de lehet hogy nem is akarok, mert minden téren tökéletes. Gyorsan beszívódik, intenzíven hidratál de pont annyira és pont ott ahol kell. Vegyes bőrtípusúaknak felírnám receptre. A hidratáló buli folytatódik a Creme de Corps testápolóval - szintén Kiehl's klasszikus, ami a kiszáradt, érzékeny bőrömet is helyre tudja hozni. 

A lényeg, hogy időnként szánjunk egy kis időt csak magunkra! Ez csodákat tud tenni. Most, hogy ezt leírtam (vasárnap este 22:00 van) indulok és gyűjtöm is a gyertyát....

Ti hogy relaxáltok ilyenkor? Ha van valamilyen tippetek - mondjuk egy jó gyertya, azt se habozzatok megosztani! 

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása