Szépséglabor

KÉTEZER-TIZENHÉT

2017. január 02. Szépséglabor Szólj hozzá!

KÉTEZER-TIZENHÉT

cota_v2.png

Új év, friss kezdet - néhány új ruhadarabbal az ünnepek utáni leárazásoknak köszönhetően. Első körben megtaláltam (végre) A Kabátot, és egy bőr csizmát amiben átvészelhetem a tavaszig tartó időszakot. 

Egy-egy új ruhadarab néha meg tudja adni azt a kellő pluszt, ami miatt az ünnepek után mégis felkelünk és hétfő reggel befáradunk a munkahelyre. Na jó, fogalmazzunk úgy hogy egy új cuccban valamivel elviselhetőbb lehet a szituáció. Pláne ha azokat a leárazásokon sikerült beszerezni. 
Kabátot, és most nem túlzok, már évek óta keresek. De vagy nem jött szembe az igazi, vagy ha igen az picit magasabb áron mint ahogy azt elképzeltem. De idén szerencsém volt: Zara, első hét, hatalmas tömeg, mindenhol ott a piros cetli és a második kabátnál már tudtam hogy megvan! Már a színéből sejthető volt - 4! khaki pulcsi, egy nadrág, és egy top után feltűnt hogy egészen kedvelem ezt a színt.... Ami nem gond, mert állítólag az új évben is nagy sláger lesz. De ami megfogott az a hatalmas gallér. Ez teszi igazán karakteressé a kabátot, felhajtva pedig biztosan nem fog fázni a nyakam. Az anyaga is szuper - végre egy kabát ami nem lesz tele egy órán belül szöszökkel! Sajnos a weboldalon nem találtam meg, viszont most tele van az üzlet különböző stílusú szuper, és akciós kabátokkal  - a legjobb kombináció. Amire még szívesen lecsapnék: az oversized; a kockás2; a girly ; a tweed


A bokacsizmát a picit bordós, sötét barna színe miatt el kellett hoznom. De a legfőbb érv az, hogy a Mango bőr bokacsizmáiban sosem csalódtam. A tavalyi leárazásokon vásárolt darabot például akkor és idén sem tudtam sehogy sem tönkretenni. Plusz elképesztően kényelmesek, még ekkora sarokkal is ( talán a 'tömb' alaknak köszönhetően) egy átlagos hétköznap is hordható anélkül, hogy fájna a lábam. Egy ilyen magasszárú darab ráadásul szoknyához is jól passzol. Épp elég érv, nem igaz? 

Kabát - Zara
Felső - Mark's and Spencer
Farmer - Mark's and Spencer
Csizma - Mango
Táska - Furla
Napszemüveg - Ray Ban

cota_v3_2.pngcoat_4.pngcoat_3.png

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása