Szépséglabor

10 RANDOM BEAUTY FACTS

2015. június 30. Szépséglabor Szólj hozzá!

10 RANDOM BEAUTY FACTS

funny.png

Enn, az Enntrance blog szerzője, egyben egyik kedvenc hazai beauty bloggerem megbízott azzal a feldattal, hogy áruljak el 10 szépség titkot magamról. És mivel neki nem tudok nemet mondani, leírtam az én kis "vallomásaimat"...

 

1. Abszolút döntésképtelen vagyok. Mindenben... Ezért pakolok át háromszor más táskába még akkor is ha sietek, és próbálom fel ugyanazt a ruhát minimum ötször, vagy swatcholom végig az összes rúzsárnyalatot. 

2. Az előző tulajdonságomnak hála az elkészülés nálam akár 1,5 óra is lehet. És ebben még nincs benne a hajam...

3. Chanel elvét követve, miszerint sosem tudhatjuk hogy szembe találkozunk-e a végzetünkkel aznap, sosem lépek ki a lakásból smink nélkül és általában akkor is feldobok valamit ha csak itthon vagyok. Alapozó, korrektor, pirosító, szempillaspirál és egy rúzs a minimum.

4. Ha már Chanel, ő a legnagyobb ikonom és igyekszem a lehető legtöbb könyvet, történetet vagy bármit elolvasni ami vele kapcsolatos. A legérdekesebb NŐ.

5. Sosem hordok szoknyát, de nagyon szeretném ha ez máshogy lenne. Ezért minden nyáron megfogadom, hogy na most, de aztán maradok a nadrágoknál.  Idén viszont komolyan vettem magam és beszereztem egy ingruhát és egy nyári ruhát, már csak jó idő kellene hogy hordhassam is őket.

6. Magas sarok nélkül elveszettnek érzem magam.

7. A barátaim "hétköznapian elegáns"-nak nevezték el a stílusom, aminek igazából örülök, mert tökéletesen összefoglalja azt amilyen vagyok. Talán még kiegészíteném annyival hogy "hétköznapian elegáns egy-egy megleő darabbal".

8. Nagyon szeretem azt az átalakulást amit a sminkelés visz végbe. Nézni ahogy fokozatosan alakul az arc attól függően mit hova teszünk. Közhely, de a sminkelés nem eltakar, hanem kihangsúlyoz.

9. Utálok körmöt festeni, de nagyon szeretem ha már ki van festve.

10. A legnagyobb divat álmom egy Chanel táska. A Boy jó is lenne...

+1 Nagyon béna vagyok pózolásban. Zavarban vagyok amit általában csücsörítéssel és hülyéskedéssel oldok fel. Ezt a fenti kép is bizonyítja... :)

 

Hát ez tulajdonképpen egész felszabadító volt! Ha van kedvetek, írjatok magatokról is néhány hasonló szépséggel kapcsolatos tényt, szívesen olvasnám őket! És persze olvassátok el Enn vallomásait az Enntrance blogon, illetve érdemes lehet figyelni mit ír majd Bianka, a Fashion is my cure, Szandra a The Very Style Blog, Magdi a BeautyjunkieRebeka a Larinne és Dorottya  Chloe From The Woods bloggere. 

Van valami ezek közül, amik esetleg rátok is jellemzőek? 

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása