Szépséglabor

MANGO NYÁRI LEÁRAZÁS - EZT VETTEM (EDDIG...)

2015. június 23. Szépséglabor Szólj hozzá!

MANGO NYÁRI LEÁRAZÁS - EZT VETTEM (EDDIG...)

shopping3_1.pngshopping_13.png

Ha a kedvenc üzletedben féláron vásárolhatsz az már önmagában is elég egy kis ruhatár frissítéshez... Mutatom én mit találtam eddig.

Nem is kerülhetett volna fel a sale tábla jobbkor a Mango üzleteinek kirakataira, épp nemrég jöttem rá hogy nem vagyok túl felkészült az idei nyárra, vagy a közelgő tengerparti nyaralásra = egy göncöm sem volt amit felvegyek reggel... Ismerős? Amit elsősorban kerestem: laza nyári felsők, egy ruha, kényelmes magas cipő és egy sportmelltartó. Ritkán jön össze, de most kivételesen elmondhatom, hogy tartottam magam a tervhez - nagyjából legalábbis...

A leopárd mintás kistáskával már körülbelül fél éve keringőzök - elveszem, visszateszem, elveszem... Nem teljesen az én stílusom, de mégis nagyon el tudom képzelni egy-egy szetthez mint hangsúlyos kiegészítőt. Ó és a felületének olyan a hatása mintha szőrös lenne, szóval egy érdekes és megosztó darab de azt hiszem pont ezért tetszik. Az ingruha viszont igazi telitalálat, mert nem csak önmagában, de kigombolva vékony kabátként is lehet viselni, úgyhogy egy klassz multifunkciós darab. A sportmelltartó már le is lett tesztelve és nagyon jól teljesített egy 8 km-es futás során: erősen tart, rugalmas és valóban jól elvezeti az izzadtságot. Mindenképp érdemes a rá lecsapni, én pedig biztosan körbenézek még a Mango Sport vonalának darabjai közt.  Annak külön örültem, hogy találtam egy bőr telitalpú cipőt, ami annak ellenére hogy elég magas viszonylag kényelmes is - instagrammon már láthattátok és remélem nem unjátok majd meg, mert biztosan sok szettem alapdrabja lesz idén nyáron. A galériára kattintva minden darabot meg tudtok nézni, névvel és árral együtt. Igyekszem majd outfit formájában is megmutatni őket, rengeteg ötletem van - remélem össze is jön majd.

Öszességében amire szintem érdemes most lecsapni azok a nyári ruhák és a táskák, előbbieket még az idei nyáron ki tudjuk használni, táskára pedig mindig szükségünk van, nem igaz?! Ó és az ékszerekre is érdemes vetni egy pillantást...

Ti vetettek már valamit az idei nyári leértékeléseken?
Ki szoktátok használni ezt az időszakot egy kis ruhatárfrissítésre?
 
Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása