Szépséglabor

#MyBeachBodyProject - NEM CSAK A BIKINI MIATT...

2015. június 01. Szépséglabor Szólj hozzá!

#MyBeachBodyProject - NEM CSAK A BIKINI MIATT...

beachbodyproject_1.png

Avagy az én kísérletem arra, hogy jól érezzem magam a bőrömben - a tengerparton is...

Nem egészen másfél hónap és irány Horvátország. Bizony az idő csakúgy szalad, és már június van de a lábaimon még kicsit több a narancsbőr mint amit már el tudok könyvelni. Szóval a következő hetekben szeretnék kicsit jobban rákapcsolni - nem a Victoria's Secret angyalok teste lebeg a szemem előtt ha a célra gondolok, csak önmagam egy kicsit fittebb és feszesebb változata. Ehhez  terveim szerint a következő 3 pontos taktikát alkalmazom majd:

1. Még egy kicsit egészségesebben...

Évek óta tartjuk magunkat egy laza diétához, ami igazából abból áll hogy igyekszünk figyelni arra amit eszünk: minnél kevesebb kenyér, szinte semmi cukor, viszont sok saláta és gyümölcs. Semmi szigorúság, talán még módszernek sem mondahtó, mégis sokat jelentett kilókban is kifejezve. Most a cél, hogy kicsit finomítsunk ezen. Ami nagyon bevált és igazi függőséggé kezd alakulni nálam - az a smoothie. Mindenféle ízben és változatban szoktam készíteni, abból amit éppen itthon találok. Tökéletes reggeli energiabomba, ami aztán nem nehezít vagy álmosít el később és szuper módja annak hogy kicsit több gyümölcsöt fogyasszunk. Amit pedig nagyon szeretnék kipróbálni az a chia puding, szuper alternatívának tűnik egy jó poharas édességre, amik nagy gyengéim...

2. Fuss, mozogj, fuss, mozogj!

Én és a testmozgás...sokáig nem fértünk meg egy mondatban. De tavaly beszereztem egy Nike cipőt (extra színes, neon természetesen) ami elég ösztönzésnek bizonyul arra, hogy elkezdjek futni. Nem hazudok, eleinte kész szenvedés volt, és nem is reméltem hogy valaha képes leszek 5 percnél tovább egyhuzamban futni. De az eufória amit minden alkalom után éreztem tovább hajtott, és most már eljutottam odáig hogy valóban élvezzem is a futást. Van benne valami felszabadító és határozottan érzem és látom a változást: jobb teherbírás é feszesebb lábak... Megéri! 

3. Egy kis feszesító segítség

Észre kellett vennem, hogy a bőröm már nem egészen úgy viselkedik mint kamaszkoromban, amikor szinte bármilyen bűnt követtem is el ellene, azt magától helyrehozta. Mostmár elkel egy kis segítség a rendszeres mozgás és egészséges étkezés mellett is. Így kidén kicsit jobban belemerültem a feszesítő krémek világába és tulajdonképpen szuper termékeket találtam. Amiket egyszerű és gyors használni és segítenek abban hogy tónusosabb, feszsebb legyen a bőröm. Kíváncsiságból le fogom mérni itt-ott centiben is a jelenlegi helyzetet és azt hogy hova is jutok majd...

Nagy vonalakban ez az én BeachBodyProject-em, semmi sanyargatás vagy szigorúság csak egy kicsit több odafigyelés. A nyaralást és a bikiniszezont nem célként, inkább inspirációként szeretném használni arra, hogy még jobban érezhessem majd magam a bőrömben... Igyekszem a fejleményekrőll itt is mindig beszámolni, írok majd részletesen is mindenről, melyik krém vált be leginkább és hasonlók. Ha van kedvetek, tartsatok velem - használjátok a #MyBeachBodyProject hashtag-et, ösztönözzük egymást! 


Szoktatok hasonlóan kicsit rákészülni a nyaralásra? 

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása