Szépséglabor

EZÉRT NEM MOSOM LE AZ ARCOM REGGELENTE

2015. május 29. Szépséglabor Szólj hozzá!

EZÉRT NEM MOSOM LE AZ ARCOM REGGELENTE

no_morning.png

Első hallásra talán extrémen hangozhat ez a kijelentés, főleg egy bloggertől. De így több hónapnyi rutin után már magabiztosan mondhatom: Nekem bejött a reggeli arcmosás elhagyása.

Kis morzsákban kaptam az ötletet, szépen lassan. Először a Mad Men egyik jelenete ragadt meg nagyon bennem, szinte pontosan emlékszem rá most is. (Ugye néztétek Ti is? Zseniális a story és hát az 50, 60, 70-es évek divatja ezekkel az erős női karakterekkel...) Egy fókuszcsoportot, néhány nőt kérdeztek a szépségápolási szokásaikról. Megkérdezték tőlük hogyan tisztítják az arcukat, amire az egyik központi karakter, Megan azt válaszolta: Csak lelocsolja hideg vízzel, ahogy az édesanyja is mindig tette. Ez extrémen hangzott, főleg ha az esti rutinról van szó, de valahogy mégis nyomott hagyott bennem. Az egyik kedvenc beauty bloggerem, Amelia Liana is kifejtette az egyik bejegyzésében hogy a reggeli arclemosás elhagyása milyen pozitív hatásokkal járt már egy hónap után is.

megan_1.gif

Aztán a Vogue.com-on olvastam egy interjút Salma Hayekkel, aki a legfontosabb beauty tippjeit árulta el - és ki ne akarná tudni mitől ennyire gyönyörű?! Szóval az egyik legfontosabb elve: Tudd mikor mosod meg az arcod! Este mindig, de reggel soha. És a soha kiemelve, hangsúlyosan. Akkor megint beugrott a jelenet ahogy Megan bemutatja hogyan használ csak vizet... Salma Hayek egyébként azzal magyarázta az előbbieket hogy

"este regenerálódik a bőrünk, alvás közben visszatöltődik minden amit napközben elvesztett - visszaállítja a ph értékét, megfelelő olajokat termel, kollagént. Miét mosnánk ezt le?"

Mindezt a nagymamájától tanulta. És tudjátok mit? Van benne valami. 

Egyébként sem szerettem soha azt a száraz tisztaságot egy-egy lemosást követően amit csak egy nagy adag hidratáló tudott orvosolni. Szóval mindezek hatására teljesen kiiktattam a reggeleimből az arclemosókat. Félig örültem mert legalább ezzel sem kell bajlódnom, félig bánkódtam mert egész sok termék állt a fürdőszobapolcomon csakis erre a célra. De végül ez a "lemondás" meghozta az eredményét. 3 hónap radír, lemosó, tonik nélkül és határozottan érzem a különbséget. Az arcom hidratáltabb és puhább, és általában kevesebb gondom van vele. Hidratálóból is kevesebb fogy mert megmaradnak az olajok, de ezek nem okoznak csillogást napközben. A vegyes bőr egyik legnagyobb hátulütői, a száraz, hámló területek is eltűntek. Azt hozzá kell tennem hogy vízzel természetesen lemosom - meleggel aztán hideggel. Klasszikus módszer ami úgy tűnik működik.

Persze én nem vagyok olyan bátor mint a színésznő és nem buzdítalak Titeket arra, hogy hagyjátok el örökre a reggeli lemosást. De talán egy próbát megérhet.... Hátha annyira bejön nektek is mint nekik, és nekem...


 De kíváncsi vagyok, nektek hogyan alakul a reggeli arcápoló rutinotok?
Mindent felkentek az arcotokra ami csak a kezetekbe kerül vagy a minimumra törekedtek?
 
Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása