Szépséglabor

ÚJ PIROSÍTÓK & A RIMMEL TÖKÉLETES ZÖLDJE

2015. május 25. Szépséglabor Szólj hozzá!

ÚJ PIROSÍTÓK & A RIMMEL TÖKÉLETES ZÖLDJE

weekly_notes_1.png

Beauty újdonságok, kívánságok és kedvencek az elmúlt 7 napból. Ezúttal egy tökéletesen eltalált zöld lakkal, a Max Factor új pirosítóival és a sporttal ami még engem is rendszeresen mozgásra bír...

Max Factor Creme Puff pirosítók. Rengeteg újdonság került a polcokra az utóbbi hetekben, de talán a Max Factor pirosítói a legizgalamasabbak. Márványos felület, színek infúziója highlighter tulajdonságokkal megfűszerezve - igazi must have darabok! Sőt, nagyon hasonlónak tűnnek a MAC Mineralize pirosítóihoz, ha még egy indok kellene a vásárláshoz...

A Rimmel lakkja mindigg zöldebb. A mentát nagyon, a zöld lakkokat viszont már kevésbé kedvelem, de miután megláttam a Salon Pro egyik új árnyalatát valami megváltozott. Először is a név, Green Dragon - már félig megvett, de persze a szín a lényeg. Kicsit mentás, de kevesebb kékkel mint a "hasonló" lakkok. Végül olyan sok oldalon láttam mint kihagyhatatlan nyári árnyalat, hogy be kellett szereznem. És milyen jól tettem, hamarosan megmutatom posztban is.

Futni jó. Nagyon jó. Tavaly már megvolt az elhatározás, sajnos a gyakorlatban sokkal kevesebb alkalommal sikerült tényleg futni is. De idén nagyon elkötelezettek vagyunk, és már a 3. alkalom után eljutottam oda hogy tényleg élvezzem is a dolgot. Egyre hosszabb távot tudok egy huzamban teljesíteni, szuper érezni hogy minden alkalom után egy kicsit fittebb leszek. Szerencsések vagyunk, mert olyan helyen élünk ahol az erdőben futhatunk, és ez a két dolog együtt engem nagyon feltölt. A másik nagy motiváció a Nike+ app, ami tökéletesen dokumentálja a futást és mindig egy kicsivel többre sarkall.

Új textúráló spray a drogériák polcain! A hét egyik felfedezése volt, hogy a Garnier Densify termékcsaládjában egy textúráló spray is helyet kapott. Még nagyon intenzív a rövid hajjal való ismerkedés és kísérletezés, egy ilyen hajformázó nem is jöhetett volna jobbkor. Az első néhány használat alapján elöljáróban csak annyit, hogy: wáó! Ezt hamarosan bővebben is kifejtem, de még annyit hogy málnaillatú...

A következő MAC rúzsom nem lehet más mint a Mehr. Az egyik kedvenc angol bloggerem, Lily Pebbles egyik videójában láttam és hát ha egy-egy MAC árnyalat így megragad általában nincs visszaút. Sötét, picit barnás pink árnyalat, épp az a típusú nude amit keresek. Nagyon jól kiegészt bármyilen sminket és mivel matt, tartós is. 

 

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása