Szépséglabor

PINTEREST VS VALÓSÁG

2015. május 11. Szépséglabor Szólj hozzá!

PINTEREST VS VALÓSÁG

messy_braided2.pngA Pinterest a frizura inspirációk tárháza, én is ott bukkantam rá erre az oldalfonásra. Mivel a hajam elég hosszú és ez már kezd gondot okozni, főleg a melegben, gondoltam teszek vele egy próbát...

A meglepő az volt, hogy elsőre sikerült és csak 10, maximum 15 percbe telt míg elkészült. Az eredményt pedig imádtam! Mivel kifejezetten össze kell kócolni ennek a fonásnak nincs "kislányos" beütése, miközben mégis rendezett az összahtás. És ebben a melegben ami így májusban már ránkköszöntött külön örültem hogy így csökkenthetem a hőhatást. De ez még nem  minden, egyik este ugyanis úgy aludtam el hogy nem bontottam ki ( igen, ennyire lusta voltam és persze álmos...) de mivel alapvetően kócos volt ez másnap egyáltalán nem látszott. Gondoltam miért ne hasznosíthatnám újra, feltekertem a lelógó részt egy oldalkontyba és violá - még egy nap anélkül hogy szenvednem kellett volna mit is csináljak a hajammal. Sőt, még jól is nézett ki! Ezt a frizurát láthatjátok az Aqua Laque-okról szóló posztban és videóban. Élőben egyébként kócosabb a hatás, higgyétek el jól összeborzoltam...Bár a Pinteresten is láthatjátok hogyan kell elkészíteni, gondoltam megmutatom én is, bizonyítékként hogy ez tényleg mindenkinek sikerülhet!

hairstyle_1.png

 

1. Ülj le kényelmesen! :)

2. Használj szárazsampont a dúsabb hatás és textúra érdekében! (Aussie Miracle Dry Shampoo Aussume Volume) 

3. A fejed szélénél válaszd el a hajad, és kezd el hagyományos módon fonni egészen az elejétól!

4. Fond végig a hajad úgy hogy a fonat a fejed oldalát kövesse, majd fogd össze egy átlátszó hajgumival!

5 . - 6. Miután kézs a fonás, borzold össze amennyire csak tudod!

7. Fixáld a frizurát hajlakkal! ( L'Oreal Elnett hajlakk )

8. Kész is, és akár 2 napig "használhatod"! 

 

 

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása