Szépséglabor

BOMB-AJÓ TAVASZI ILLATOK

2015. április 09. Szépséglabor Szólj hozzá!

BOMB-AJÓ TAVASZI ILLATOK

bomb_flowerpower_candle_3.png

Gyertyák, illatos szappanok , fürdőgolyók és masszázstömbök... Ha odakint még nem is tombol a jó idő, a lakásba attól még tavaszi hangulatot varázsolhatunk. Hoztam is néhány szuper terméket hozzá!

bomb_flowerpower_candle.png

Nem tudom Ti hogy vagytok ezzel, de nálam a gyertyák szezonja nem múlik el az utólsó hófolt elolvadásával együtt. Persze inkább a frissebb, légiesebb, virágos-gyümölcsös illatok vonzzanak tavasszal és nyáron, tegyük még hozzá hogy a kiszemelt gyertya még sütialakú is... Bammm, megvéve! A Bomb Cosmetics-et eddig igazságtalanul kötöttem csak a fürdőgolyókhoz és bombákhoz - érdemes körbenézni náluk mert olyan kincsekre lehet lelni mint a Flower Power üveggyertya. Intenzív virágos illat (magnólia és jázmin) ami betölti a szobát, hosszú égési idő, és hát maga habos süti alak. Nagyon szeretem esténként bevetni egy kis lazításra, és bár tényleg lassan ég, már most tervezem az utánpótlást.

bomb_icandy_szappan_felirattal.png

Ha szeretitek a klasszikus, szuper-édes rózsaszín rágó illatot, ezt a szappant ne hagyjátok ki! Én szeretem, úgyogy a Jeges Cukor szappant is. Egyszerűen van benne valami vicces ezzel az illattal és a mintával - tényleg mintha cukorkával mosakodnánk, kicsit visszahozza a gyerekkort. Tusolásnál is jó használni, viszont szappan révén lehet után érezni azt a tipikus kesernyés-púderes illatot. Így inkább kézmosóként vált be nálam, de így nagyon. Ahogy kitettem a tartóba máris belengte a fürdőt ez az édes illat, úgyhogy nem csak menő a szappanunk, de egyben illatosít is. Win-win!

bomb_frangipanikiss_massagebar.png

Bali csók masszázsvaj... már a neve is ellazít... A masszázstömbökkel már szemezek egy ideje, de sosem tudtam eldöteni hogy ez mennyire lehet praktikus forma, mennyire hatásosak és stb. Végül nagyon örülök hogy kipróbáltam ezt a darabot, mert abszolút meggyőzött. Jó ütemben olvad fel, az illata elég intenzív de nem tolakodó és teljesen kikapcsolja azt akit masszíroznak és azt is aki masszíroz. Plusz a benne található kakaó- és avokádóvaj finom puhává varázsolja a bőrt. Meglepett egyébként hogy egyáltalán nem hagyott ragacsos érzést maga után, tulajdonképpen olyan mint egy töményebb tesápoló szilárd formában. Már ki is néztem az utódot - a levendulás masszázs szelet már attól is megnyugtat ha csak rá gondolok...


Ti milyen illatokkal, termékekkel dobjátok fel tavasszal a lakást és a kedveteket?


Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása