Szépséglabor

VIDÁM & FRISS LOOK TAVASZRA

2015. március 23. Szépséglabor Szólj hozzá!

VIDÁM & FRISS LOOK TAVASZRA

guerlain_look_1.png

Tavaszodik, elérkezett a ragyogás ideje! A nehéz alapozók végre a fiók mélyére kerülhetnek, a sminkünkben mostmár a könnyedségé, az üde tónusoké a főszerep.

A Guerlain is valami ilyesmire gondolhatott, mikor megalkotta az idei tavaszi kollekcióját és újdonságait - sőt, mégy egy kis extra segítséget is kaptunk, amivel játszi könnyedséggel varázsolhatjuk elő a vidám és friss énünket...

guerlain_spring_3.png

A márka egy vadonatúj, kis fekete ruhát is piacra dobott - a hagyományhoz híven parfüm formájában. A La Petite Robe Noire EAU Fraiche minden, amire idén tavasszal vágyhatunk: gyümölcsök, virágok, pézsma, édes patchouli és egy csipet pisztácia. Az illat részletes leírását inkább meghagyom a szekértőknek, de azt elmesélhetem, hogy reggelente valahogy mindig ezután az illat után nyúlok mióta kitavaszodott. Tehát a friss illatuk már megvan, tovább léphetünk a smink részlegre.

Az illathoz kapunk egy egész look-ot is a Guerlain-től, olyan termékekkel és színekkel, amik tökéletesen passzolnak az új kis fekete ruhánkhoz. Én ebbe első látásra beleszerettem - napsütötte hatás, hatalmas pillák és fukszia tónusok az ajkakon és a körmökön. LOVE! Természetesen nem kötelező ezekkel a termékekkel elkészíteni a sminket, én is csaltam egy kicsit. A lényeg az összhatás! 

Az alap valamilyen ragyogást fokozó alapozó. Én az új Baby Glow-t használtam, ami szinte bűntudatot okozva még a Chanel Vitalumiéra Aqua-nál is jobban belopta magát a szívembe. Egyszerűen gyönyörűen mutat a bőrön, egységesít, a pórusaim mintha nem is léteznének... de róla hamarosan írok külön is. Ezután szükségünk van egy bronzosítóra, hogy egy kis színt és napsütötte hatást csaljunk az arcunkra. Az új Terracotta Joli Teint bronzosítók egy 3 napos nyaralással érnek fel, és mivel egy kis pirosító részt is tartalmaz az egyébként gyönyörű felület egy kis rózsás vagy barackos pírt is kapunk a barnasággal. 

guerlain_nails.png

Klasszikus francia stílusban a szemünket egy dűsító spirállal hangsúlyozzuk, amihez egy élénk rúzs dukál. Ez a páros örök, és mindig jól fog mutatni. Szóval elő a kedvenc fukszia rúzsunkkkal - én is így tettem, és a Rose Grenat rögtön meg is adta azt a vidám hangulatot ami ehhez a look-hoz még hiányzott. A tavasz nálam egyébként is a rózsás, friss árnyalatoké. A körmökre is kerül a színből, én itt is "csaltam" de külön örülök hogy így megmutathatom a Bourjois egyik izgalmas tavaszi újdonságát. A La Laque lakkok májustól lesznek kaphatóak, de igazán érdemes rájuk várni mert először is az üveg gyönyörű, másodszor a formula elképesztő. A körmeimen egy réteg van a Fichsiao Bella árnyalatból, ami kb 5 perc alatt meg is száradt...


Ti változtattok a sminkelési szokásaitokon ha beköszönt a tavasz? 

 

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása