Szépséglabor

5 CSODÁS KÖRÖMLAKK KORA TAVASZRA

2015. február 24. Szépséglabor Szólj hozzá!

5 CSODÁS KÖRÖMLAKK KORA TAVASZRA

spring_nail_tips_2.png

Nem tudom Ti hogy vagytok ezzel, de nekem már minden gondolatom a 15 fok fölötti, napsütéses időn jár. Bármilyen hideg is van, nem vagyok hajlandó  kötött pulcsit viselni és a kabátot is szívesen a szekrénybe tenném már, mondjuk örökre! Szerencsére vannak dolgok amikkel kicsit közelebb hozhatjuk a tavaszt anélkül is, hogy fagyási sérüléssel végeznénk - például a körömlakkokkal! Elhoztam az 5 kedvencemet amit én vetek be míg meg nem érkezik a várva várt jó idő...

spring_nail_tips_3.pngspring_nail_tips_4.png

A pasztell: Bourjois So Laque Glossy - Peace and Mauve

A pasztell színekkel idén sem lehet hibázni, legyen szó egy gyönyörű kabátról vagy a lakkunkról. A Bourjois-nál kapható néhány nagyon szép árnyalat, az én egyik kedvencem ez a visszafogott lila - instant női báj  minden outfithez.

A klasszikus: OPI - Alpine Snow

Igen, ez az a lakk ami minden ilyen gyűjteményben helyet kap. De nem tudom kihagnyi mikor az Alpine Snow, bár a neve a telet idézi, egyszerűen minden időben és alkalomra bevethető. Sikkes, letisztult, hófehér - jolly joker. Az OPI egyébként még mindig a kedvenc márkám ha alapárnyalatok beszerzéséről van szó, verhetetlen! ( teszt itt )

Amit nem lehet nem észrevenni: Chanel - Mirabella

A tavalyi nyári kollekció tagjaként a Mirabella egy igazi vibráló árnyalat. Nagyon szeretem viselni, mert amellet hogy feltűnő megmarad elegánsnak is, a minősége pedig lenyűgoző! 

A frissítő: Barry M - Sugar Apple

A menta lakkok töretlenül a tavasz védjegyei már évek óta, és bár sokáig nem szerettem ilyen árnyalatot viselni, ma már egyenesen gyűjtő vagyok. (Mert közülük sincs két egyforma...természetesen...) A Barry M Gelly lakkok a gyönyörű színek mellet a finsih-ükkel is levesznek minden évben a lábamról - ultra fényesek, tartósak, mintha csak gél manikűrt viselnék! A Sugar Apple valahol a zöld, kék és a pasztell közt egy olyan lakk amire rá-rá pillant az ember napközben. ( teszt itt )

A különleges: L'Oreal Color Riche - Riviera Lavender

Erről a L'Oreal lakkról már külön is olvashattatok itt a blogon. Nem véletlenül - az egyik legyszebb szín amire valaha rátaláltam, főleg a drogériák polcain. Lila, kék és kicsit szürke is egyszerre ami igazán különlegessé teszi. Nem mellesleg az Essie egsik leghíresebb lakkjának nagyon jó alternatívája és a minősége is szuper. Bárcsak kapható lenne nagyobb kiszerelésben is...!


 Ti milyen árnyalatú lakkal várjátok a tavaszt?

 

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása