Szépséglabor

TESZTELVE | DOVE OXYGEN MOISTURE HAJTŐEMELŐ SPRAY

2015. február 22. Szépséglabor Szólj hozzá!

TESZTELVE  | DOVE OXYGEN MOISTURE HAJTŐEMELŐ SPRAY

dove_oxygen_rootlift_effect_2.png

Hosszú, sok és vékony szálú a hajam és sajnos hajszárítás tán 2 órával máris a lelapulással kell küzdenem. Ezért mindig keresem a lehetőségeteket arra, hogy akár valamilyen extra terméket beépítve a hajápolási rutinomba egy kicsit életet leheljek a hajtöveimbe. Ott a szárazsampon persze, de mivel a kínálat még mindig kicsit gyér itthon, szeretek más téren is kíséreletezni. Így miután az egyik kedvenc bloggerem, Amelia többször is áradozott egy bizonyos hajtőemelő spray-ről - a keresés új állomásához érkezett...

dove_oxygen_rootlift_effect_3.png

Ez a spray a Dove egyik viszonlyag új termékcsaládjának, az Oxygen Moisture-nek a tagja. A vékonyzsálú, élettelen hajat célozva ezek a termékeke intezív hidratálást ígérnek, miközben a haj nem csak könnyed marad, de dúsabbá is válik - és épp erre lenne szükségem! Az Oxygen Mositure Hajtőemelő Spray használatával:

"A finomszálú, erőteln haj hidratált lesz és akár 95 %-kal dúsabb. " 

Közvetlenül a hajtövekre kell fújni, majd kicsit bemaszírozni - a használata tehát nagyon könnyű, és a szórófej is nagyon jól adagol. Igaz, nem tudom hogy eltalálom-e az optimális mennyiséget - a tájékoztató szerint 10-12 fújás szükséges, ez nekem kicsit soknak tűnik, én 2-nél maradok elválasztásonként. És még így is érzem hogy kicsit "ráül" a hajamra, nem zsírosít, inkább vizes hatást kelt egy kicsit. Nagy reményekkel próbáltam ki, azt remélve végre megtaláltam azt a bizonyos "csoda dúsítót". 2 hétnyi használat után felemásak az érzéseim.

  • Tényleg látom a dúsító hatást, de ez közel sem olyan látványos mint ahogy elképzeltem - persze lehet hogy csak nekem voltak túl magasak az elvárásaim.
  • Az viszont mellete szól, hogy ez a hatás viszonylag tartós, és gyakorlatilag bármikor könnyen fel is lehet frissíteni.
  • A vizes hatással amit maga után hagy viszont nem vagyok egészen kibékülve, bár nem is vészes. 

Az első képen a jobb oldalon láthatjátok a spray hatását a bal oldalhoz képest ahol még nem használtam. A második képen már mindekét oldalt befújtam. Hajmosás utáni második nap ez nem rossz teljesítmény, annak pedig nagyon örülük hogy így nem kell már ilyenkor kontyot vagy hasonlót összefogott frizurát bevetnem.

dove_oxygen_rootlift_effect.png

Bár a Dove Oxygen Moisture Spray-ben sem találtam meg amit pontosan kerestem, de biztosan sokat fogom használni. A dúsító hatása nem extrém, de abszolút látható és ami a nagy előnye: megbízható, fél napig biztosan kitart. A plusz egy napért kiengedett hajjal pedig már önmagában megéri...!

Ti milyen terméket vettek be ha lelapul a hajatok?

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása