Szépséglabor

BEJÖTT | SALLY HANSEN DOUBLE DUTY BASE & TOP COAT

2014. augusztus 04. Szépséglabor Szólj hozzá!

BEJÖTT | SALLY HANSEN DOUBLE DUTY BASE & TOP COAT


Egy jó alaplakkot nehezebb találni mint ahogy gondolnánk, egy jó alap- és fedőlakkot talán még nehezebb. A Rimmel Nail Nurse után, amire végül nem tudtam azt mondani hogy újravásárolnám, kicsit én is bajban voltam, nem tudtam melyik márka felé forduljak. Aztán elkeveredtem a Sally Hansen pult felé (mint mindig) és gondoltam teszek egy próbát a márkával, olyan professzionálisnak tűnt a sok típusú, szépen becsomagolt körömápoló. A Double Duty alap- és fedőlakkot hoztam el végül, ami már közel 3 hónapja a körmöm legjobb barátja, egy körömfestés sem kezdődhet - vagy végződhet nélküle. 

Ami először feltűnt az az érdekes állaga, nagyon sűrű, már-már zselés, mégis gyönyörűen és vékony rétegben terül a körmökön. Egy icipici mennyiség elég belőle, 3 havi használat után láthatjátok a képen milyen kevés fogyott belőle. Alaplakként tökéletes - hamar szárad és védi a körmeimet, még egy lakk sem fogott ki rajta akármilyen erős volt is a színe, és mintha a növekedést is segítené kicsit. Fedőlakként kevesebbszer használom, mert egyszerűen lusta vagyok hozzá (tudom, tudom), megrögzött 2 réteges vagyok. De különlegesen türelmes festésekkor és persze nail art-nál bevetettem már, és ebben a szerepben is megállta a helyét. Nem mondom hogy olyan szép a fénye mint a Seche Vite-é, de szépen egyben tartja amit kell és meghosszabítja a manikűr élettartamát is.
Nagyon örülök hogy végül rátaláltam, tulajdonképpen egy tökéletes alap és egy jó fedőlakkot rejtettek ebbe a kis üvegbe. Az ára is nagyon baráti, 990.- / 13,3 ml, és a Müller és a DM üzleteiben találhatjátok meg. 
 
 
Ti kedvelitek az iylen 2 az 1-ben lakkokat? 
Van jól bevált alap / fedőlakkotok amit mindig használtok? 
 
 
 
Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása