Szépséglabor

ÚJ HAJSZÍN NYÁRRA A L'OREAL-TÓL

2014. június 12. Szépséglabor Szólj hozzá!

ÚJ HAJSZÍN NYÁRRA A L'OREAL-TÓL
Megtettem. Életemben először befestettem a hajam. Az árnyalat neve fahéj. És én imádom!


A blog instagram és facebook oldalán már láthattátok (mert ugye ott is követtek?! :) ), hogy én is részt vettem a L'Oreal hétvégi rendezvényén, ahol a hajfestésé, pontosabban a Casting Cream Gloss festékeké volt a főszerep. A beszámolóval hamarosan jelentkezem, de mindenképp meg szerettem volna osztani veletek a"nagy hírt" - új hajszínre tettem szert, vörös lettem! 

Persze miért is olyan nagy ügy ez, sokan festetik a hajukat. De én mindig azok közé tartoztam aki vonakodik ettől. Féltettem a hajamat, problémásnak tartottam hogy aztán mindig festeni kell, csúnyán nő le, stb. De a L'Oreal festékei minden ilyen hajfestéssel kapcsolatos ellenszenvet legyűrtek bennem. És persze a profi fodrászok jelenlétét, akik csak arra vártak mikor festhetik már be és varázsolhatják újra a hajunkat - én égi jelnek vettem. Hát belevágtam a dologba és mennyire jól tettem!


Hosszú tanakodás és egy kis kupaktanácsot követően találtuk meg a számomra megfelelő árnyalatot, az 5304-es Fahéjt.Tulajdonképpen sem a helyszínen sem azóta nem tudtuk eldönteni hogy pontosan milyen színű is lett a hajam. Van aki szerint vörös, aki szerint szőke de a vöröses-barna is a találatok közt szerepel. Szerintem kicsit mindegyik igaz. Az viszont biztos hogy nem is lehetnék elégedettebb az eredménnyel!

Nikivel, a Nuckuruc makeup and fashion bloggerével jól le is fotóztuk a festés előtti és utáni állapotokat. Nézzétek meg majd a blogját, gyönyörű csoki árnyalatot kapott a szép hosszú haja.

Egyszerűen imádom! A szín egységes, egyedi, nagyon fényes és a hajam még puhább is mint előtte. Kétszer mostam már hajat a goodie bag-ben lévő festett hajhoz kapott Elséve samponnal, de a szín alig fakult. A fahéj, jelentem, meghódított és biztos vagyok benne hogy sokáig meg is tartom.

Ha Titeket is elkapott a vágy az újítás iránt, kövessétek a blogot! Egyrész mert szeretném megosztani veletek azt a sok hasznos információt amit a hajfestéssel kapcsolatban megtanultam, másrészt....;)


Ti milyen árnyalatot újítanátok be idén nyárra?
Jöhet a dögös vörös? ! ;)




Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása