Szépséglabor

EBAY TIPPEK - ECSETEK ÉS RÚZSTÁROLÓ

2014. május 23. Szépséglabor Szólj hozzá!

EBAY TIPPEK - ECSETEK ÉS RÚZSTÁROLÓ

Az ebay-en igazi gyöngyszemekre bukkanhatunk, én kettőre is ráleltem az utóbbi időben. Egy ecsetkészletre és egy rúzstárolóra, amik ár-érték arányban azt hiszem verhetetlenek és nem lehet tévedni a megrendelésükkel. Ezeket szeretném ma megmutatni itt a blogon. 


Ecsetkészlet

Egy külföldi blogget ajánlotta ezeket az ecseteket, és úgy gondoltam ha ő jókat mond róluk, a szuper árat nézve én is teszek egy próbát. Eredetileg szemfestéshez való ecseteket tartalmaz ez a szett, de ahhoz túl nagyok, viszont korrektorhoz tökéletesek - az alakjuknak megfelelően az arc különböző területeire, a hegyesebb végű például az orr környékére. De a csapott végűekkel a highlightert is könnyen és pontosan fel lehet vinni. Nagyon puhák, és a minőségük is kifogástalan. 1000 Ft körüli áron szerintem kihagyhatatlanok. A link nem arra az eladóra mutata akitől én vásároltam, mert azt már nem találtam az oldalon, de valószínűleg teljesen ugyanazokat az ecseteket találhatjátok meg a fenti linken is.


Rúzstároló
clear acrylic lipstick holder

Nagyon régen vágytam már egy ilyen kis tárolóra a rúzsaimnak, jól mutat az asztalon és könnyen átlátható mi van benne, mindig szem előtt tarthatom a kedvenc árnyalatamat és persze könnyen elő is kaphatom amit aznap szeretnék viselni. Szintén külföldi blogger ajánlására rendeltem meg végül ezt, és szerencsére nem kellett csalódnom. A minősége felül múlta az elvárásaimat, viszonylag nehéz, tömör és jó minőségű a műanyag. Van rajta néhány apró karcolás és egy nagyon kicsi repedés is, de ezekből semmi sem látszik ha már benne vannak a rúzsok. Kb. 3 hét alatt érkezett meg, ami szokásos a Kínából rendelt dolgok esetében. Ha olcsó és jó minőségű tárolót kerestek a rúzsaitoknak - ne keressetek tovább! :)


Ti szoktatok az ebay-ről rendelni?
Mi volt az eddigi kedvenc szerzeményetek innen?



Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása